Phantom_Lord Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvis det er noen som vil spille så add meg:) gamertag: ktululie Lenke til kommentar
Espein Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Add meg da, så tar vi en s.k.a.t.e. når jeg er i bedre form Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 jepp! skal adde deg nå! Lenke til kommentar
RetroGamingGeek Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 down for nå sessions.. add i vei.. gamertag: RompETAske +om noen gidder å rate videoen min hadde det vært fint.. mangler en achievement.. video: http://skate.share.ea.com/profiles/2966/posts/281961.aspx Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) AcIdica, Høres kjent ut... sluttet og skate ifjor men da jeg fikk dette spillet hadde jeg lyst igjen, men klarer bare ikke kickflip å da gir jeg opp 9627735[/snapback] Jeg forstår hva du mener, jeg har vert der selv, men gud så tilfredstillende det er når du setter trikset, det gjør att alt strevet og skadene er verdt det, mesten som i Skate! ! Det er ett rush! Det er også mye lettere å lære triks viss du skater med andre som gjerne har litt erfaring så slipper du å finne ut alt selv, det måtte jeg. Viss noen vil ta enn session på live så er det bare å legge meg til. Btw, når får du tilgang på Danny Way's mega ramp compund i singleplayer, eller hva den nå heter? Edit: Post 400! Tok bare 4 år! Endret 3. oktober 2007 av AcIdica Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 jeg har fått den der Earn a Pro Model Board-achievementen, men hvor er det jeg får satt på den pro model hen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå har eg klart alle pro challengsene, men fikk ikkje archivmenten :S Kommer det flere pro challengs senere i spillet kansje? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Gjør ferdig alle magasinbildene så du får en forside, da åpner X-Games og Danny's Mega Compund seg. (En forside åpner en event, man må altså klare begge for å spille begge stedene). Gas: Med alle pro challengene mener du da at du har kjørt S.K.A.T.E. mot alle 14? Den siste prochallengen er ned en trapp og her kan du etterpå utfordre alle proene fra tidligere SKATE eventer til konkurranse. Å gjøre alle disse 14 skal gi en achievement. Endret 5. oktober 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hmmm, skjedde noe rart med skate hos meg. Logga på boxen i dag, og vips hadde jeg 980 i gamerscore på SKATE. Har klart det meste i spillet, men det som er litt spes er at jeg ikke har gold membership (Har ikke spilt live), men live achievmentsene var unlocked... Har dette skjedd med noen flere? eller er jeg bare rar? Eneste som ikke er unlocked er den hvor du må ha spilt 20 ranked et eller annet Lenke til kommentar
hmz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hørt det skal være en slags bug, så er nok det som har skjedd deg også Tomne. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Edit: Post 400! Tok bare 4 år! 9628260[/snapback] Fy faen, du sitter jo her hele dagen du. Lenke til kommentar
MaiztRo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Et spørsmål til alle her... Nå som jeg har "klart" spille så er det bare en ting jeg lurer på fikk vi egentlig en egen pro model eller er det bare de i skateshopen?? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Var å kjøpte meg 1 års gull ab. på Xbox i dag så i natt blir det skate! Lenke til kommentar
MaiztRo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 add med da: MaiztRo så kan jeg game litt jeg også Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nå har jeg ingenting på map'en som jeg skal gjøre. Har filmet alt, tatt alle bildene, pro challengs osv...Ser ikke ut som om det er noe mere.. Kan det stemme? Eller skal det skje noe spesielt på slutten? Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ehm, veldig mange av billboardsene i byen reklamerer nå for Simpsons The Game. (Mulig det har vært lenge, men jeg har ikke spilt på en stund.) Ganske bra i grunn at de drar inn reklame på denne måten, mer virkelig. Eneste var at det enkelte steder ble litt vel mye store gule plakater med Homer på. De burde variert mer. Spennende å se hvor ofte det oppdateres. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg syntes det var litt smakløst med all reklamen. Greit nok med at billboards reklamerer, siden de ikke blir presset på deg, men adidas reklamen i spillet synes jeg gikk litt langt. Det var etter et par av oppdragene hvor det kom opp en blå skjerm som anbefalte å se på og kjøpe adidas produkter jeg tenker på. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Gas: Med alle pro challengene mener du da at du har kjørt S.K.A.T.E. mot alle 14? Den siste prochallengen er ned en trapp og her kan du etterpå utfordre alle proene fra tidligere SKATE eventer til konkurranse. Å gjøre alle disse 14 skal gi en achievement.Du trenger ikke ta S.K.A.T.E. mot alle Pros'a, men det kommer fler etterhvert.. Tror jeg.. De siste er de to homoene på Introen(Big Black og en annen).. Og til alle dere som har fått 800 sånn, POP, Helvete!.. Jeg har fortjent de poenga i alle fall... Et spørsmål til alle her... Nå som jeg har "klart" spille så er det bare en ting jeg lurer på fikk vi egentlig en egen pro model eller er det bare de i skateshopen??Når du har runna spillet vil du få en melding av Gonzales(z og s.. samma faen) som sier at du får et brett av KROOKED.. Ikke noe spess med det egentlig.. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er et sted jeg ikke finner igjen. Det er 2 svære pipes(ikke x-games eller danny way banen). De er siden av hverandre. Tror det er highscore contest i story moden i ppipen. Noen som husker hvor den er? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er et sted jeg ikke finner igjen. Det er 2 svære pipes(ikke x-games eller danny way banen). De er siden av hverandre. Tror det er highscore contest i story moden i ppipen. Noen som husker hvor den er? Ligger vel ikke så veldig langt unna "demo-parken" (Communiy Center?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg