Gå til innhold

Den store skate tråden

jokka8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I butikken?

9607721[/snapback]

Jojo, men er det en spesiell kategori gfor pro gear eller ligger det bare under de diverse merkene?

Noen som har tips til å klare å score 500 poeng på den statuen som skal forestille en bok? Sliter litt med den  :blush:

9607722[/snapback]

Jerry Hsu sin challenge det?

Prøv en grind på kanten av boken eller en manual.

Lenke til kommentar
Bare meg eller er det dritvanskelig å klare X-games big-jump konkuransen? Noen som har noen tips til å få over 86 points?! Er helt stuck der, max er 82 points atm.

9613406[/snapback]

Fikk 99 poeng jeg :dontgetit:

Edit: Eller var det kanskje i Xgames skateparken? Hmm..

Endret av Espein
Lenke til kommentar
Bare meg eller er det dritvanskelig å klare X-games big-jump konkuransen? Noen som har noen tips til å få over 86 points?! Er helt stuck der, max er 82 points atm.

9613406[/snapback]

Fikk 99 poeng jeg :dontgetit:

Edit: Eller var det kanskje i Xgames skateparken? Hmm..

9613504[/snapback]

Hvordan klarer dere det? o.O

Får pessmye poeng på hvert hopp jeg! Er bare å ta f.eks triple flips + christ air + masse rotasjoner:)

Lenke til kommentar
Hvor mange Owned spot har dere funnet? 

Jeg har funnet 14 og lurer på om det er flere..

9613295[/snapback]

Det står oppført i spotbiblen hvor mange det er, der står det også hint til hvor de er hen. Jeg skjønner ikke at folk ikke har oppdaga alt som er i backpacken; spotbible, trickbook. Hver dag er det noen som ikke har funnet disse... Snart er det vel en som lurer på hvor du skrur av musikken også.

Ellers et tips til hvordan garantert knekke proene i s.k.a.t.e: Legg inn en 540 i trikset, dvs full rotasjon pluss en shifty på slutten. Den er det ingen som klarer, litt kjedelig da men. Sikkert noen som blir satt ut av det på live også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...