Gå til innhold

Den store skate tråden

jokka8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan man skal få til Break 4 bones? 

Sliter med det :hmm:

9593714[/snapback]

Selv så synest jeg at det var drit vanskelig, men jeg tok en front flip på bakken og knakk tilfeldigvis 4 bein så jeg klarte den :!:

Var ikke med vilje!

Endret av Espein
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man skal få til Break 4 bones?  

Sliter med det :hmm:

9593714[/snapback]

Selv så synest jeg at det var drit vanskelig, men jeg tok en front flip på bakken og knakk tilfeldigvis 4 bein så jeg klarte den :!:

Var ikke med vilje!

9594214[/snapback]

Ja, er enig den var vanskelig. Jeg brakk også 4 bein uten vilje.

X-Games MegaRamp var også veldig vanskelig!

Tok på førstehoppet 900 ChristAir, og 1080 Nofoot Air på andre, og fikk 79p ... Greide det til slutt da :-) men bare så vidt vant med 0.20p over Danny Way.

Endret av Sap15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Helvette, er det flere enn meg som er dritirritert på de vanlige NPC-ene som trasker rundt i byen?

I mange tilfeller er det disse som hindrer meg fra å gjøre spesifikke goals, fordi de går gjerne to i bredden og ikke er i stand til å flytte seg. Synes mange av målene er vanskelig i seg selv, om man ikke skal måtte lide seg gjennom håpløse pedestrians i tillegg, og i tillegg kan det være litt vel enkelt å falle av brettet til tider.

EDIT: Et annet irritasjonsmoment jeg finner er at oppdragene blit for dårlig forklart. Er det noen som har tatt Paul Rodriguez sin "ride the hubba"/"nollie 360 to grind"? Jeg har ikke den fjerneste anelse om hva faen en hubba er, og jeg fatter ikke helt hvordan jeg skal gå på det oppdraget.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
EDIT: Et annet irritasjonsmoment jeg finner er at oppdragene blit for dårlig forklart. Er det noen som har tatt Paul Rodriguez sin "ride the hubba"/"nollie 360 to grind"? Jeg har ikke den fjerneste anelse om hva faen en hubba er, og jeg fatter ikke helt hvordan jeg skal gå på det oppdraget.

9598292[/snapback]

Du skal bare ta en nollie 360 flip og lande i en grind på rekkverket på høyre side rett foran deg når du begynner. The hubba er liksom rekkverket, så om du lander på den, grinder 2 meter og hopper av igjen så har du klart det...

Lenke til kommentar

9598292[/snapback]

Godt det ikke bare er jeg som sliter litt med slike uttrykk som "hubba" osv.. :p Finnes det en slags ordbok for skate på internett? :blush: Tenker på for slike som meg som ikke er heelt inne i skate-"språket" ..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...