Kennern Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg kjøpte xbox pga av skate jeg Da er vi 2 ;-) Da er vi 3 ;-) Men btw. Blir ikke kjedelig med skate, er digg å finne nye spots og prøve å lage fete linjer osv Det er det beste med spillet synes nu jeg i alle fall 4 er vi da Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Diggeste er jo å eie alle i S.K.A.T.E på XBL Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Diggeste er jo å eie alle i S.K.A.T.E på XBL Du har tydeligvis ikke spilt med meg. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Diggeste er jo å eie alle i S.K.A.T.E på XBL Du har tydeligvis ikke spilt med meg. Dere har tydelig ikke spillt mot sånne proff skatere som meg!.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Just words Add meg, iBrick, så skal dere se HARDCORE SKATING! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Add meg, iBrick, så skal dere se HARDCORE SKATING! Aka button mashing? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Add meg, iBrick, så skal dere se HARDCORE SKATING! Aka button mashing? Bruker ikke buttons i Skate Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Går det an å spille freeskate på 2-player (ikke live)?? Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det ser ut til at EA vil gjøre det på gamlemåten og ikke fikse noe før skate. 2 og bare la det stå til. De har lagt ut en undersøkelse(som nå er tatt vekk) der man kunne stemme på hva som er bra og hva som må bli bedre i skate. 2. I den forbindelse er det også laga en liste på (dritt)forumet dems på(dritt)sia dems. Der (ingen får lasta opp footy) en kar har har fått i oppdrag av EA å gå over forumet og samle alle forslag til forbedringer som har hopet seg opp. Så vi kan vel forvente skate.2 i september neste år i kjent EA(et spill i året) stil. Link: http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?t...60&tstart=0 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Add meg, iBrick, så skal dere se HARDCORE SKATING! Aka button mashing? Bruker ikke buttons i Skate Hehe, vet jo det. Mange jeg spiller mot over Live bare trykker vilt med stikka og tror de er gode. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Går det an å spille freeskate på 2-player (ikke live)?? Nei. Det suger hardt. Vi får håpe de satser på det til toern. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som vet når 2ern kommer ?? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som vet når 2ern kommer ?? Tror det var September 2008 de trodde det skulle komme. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Les på den linken jeg har lagt inn,. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg mangler å owne 3 spots nå, men jeg finner de ikke Noen som kan fortelle meg hvor disse spotsa er? -Roof to Rough(Har spilt der før, men det var på live ) -Snake's Bank -A spot to stair Noen som kan ta bilde av kartet sitt? De som har funnet de spotsa som jeg ikke har funnet da Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 -Roof to Rough(Har spilt der før, men det var på live ) Den er i Suburbs. Ikke så langt unna demo-området, tror jeg. Den er inni et lite slags parkeringshus... Håper det hjalp. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 helpmewithmygameproblems.com så søker du på skate eller s.k.a.t.e så finner du kart der. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) helpmewithmygameproblems.com så søker du på skate eller s.k.a.t.e så finner du kart der. Takk skal du ha! Nå har jeg fått alle Milestones! 990GS på Skate! Mangler bare 20 reviews på et bilde eller footage. EDIT: Noen som gidder å vote på videoene mine? (Så får jeg de siste 10GS for 1000GS i Skate SKATE reel Video 24028644 Moon walk, great slam! Nollie Quad Heelflip BIG GAP, then crash with Gonz Endret 27. november 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 helpmewithmygameproblems.com så søker du på skate eller s.k.a.t.e så finner du kart der. Takk skal du ha! Nå har jeg fått alle Milestones! 990GS på Skate! Mangler bare 20 reviews på et bilde eller footage. hvordan får man milestones? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) hvordan får man milestones? Det er en liste man finner på Logbook>Records>Milestones. Der står det for eksempel "Cause 5 chases" Endret 28. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg