Rookie_NO Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Du har fått X-games åpnet også skjønner du ikke hvordan du får Megaparken? Gjør ferdig magazine oppgavene... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg har tatt alle Skateboard Magazin'sa, hvor finner jeg den Mega parken da? Har ikke fått noe informasjon om det på spillet! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg har tatt alle Skateboard Magazin'sa, hvor finner jeg den Mega parken da? Har ikke fått noe informasjon om det på spillet! Ferdig med Skateboard Magazine- Du får X-Games. Ferdig med Thrasher- Du får Mega Ramp/Park eller hva den heter. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 om det går ann å skifte kameravinkel på spillet ? syns det blir veldig klumsete, er vant med tony hawk på ps2, overgangen var litt stor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tror ikke du har mulighet til å bytte kameravinkel, men det tar ikke så lang tid å venne seg til den. Selv er jeg litt stuck nå, kom meg omsider litt videre i går (ble ferdig med Skateboard mag., fikk gull i X-Games) og jobber nå med hva jeg antar er siste del av Trasher før man skal ta covershoot. Er snakk om et par jams, noen deathraces og endel film. Synes filmdelene er rimelig tricky, da det ligger så mye i det å finne rette spots, og det kan til tider være veldig åpent. Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kan ikke endre kameravinkel nei. Synes den er bra, men noen ganger vanskelig å se benker osv. som dukker opp. Filmdelene kan være kjipe, men finn den bratte nedover bakken med midt i Res., hvor det er en opphøyning midt i veien, der kan mange av filmoppdragene tas. Jeg er ferdig med alle oppdrag bortsett fra to Deathraces, som jeg prøvde fire-fem ganger på og ikke gidder å kaste bort mer tid på... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kamera vinkelen er litt vanskelig i starte, men blir fort kjent med den. Og du begynner og elske den etter vært Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Elsket den med engang jeg Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 tok ca 3 timer før jeg ble ordentlig vant med den her i alle fall Lenke til kommentar
heggli Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg kjøpte xbox pga av skate jeg Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hva pleier dere å gjøre når dere har runna det / ikke har noe å gjøre? Jeg pleier å hoppe på Big jumpen i X-Games! Det er rått Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva pleier dere å gjøre når dere har runna det / ikke har noe å gjøre?Jeg pleier å hoppe på Big jumpen i X-Games! Det er rått Spille XBL, S.K.A.T.E mest. Har 1300 EXP nå Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva pleier dere å gjøre når dere har runna det / ikke har noe å gjøre?Jeg pleier å hoppe på Big jumpen i X-Games! Det er rått Ikke har noe å gjøre?? Det er jo det som er hele poenget med dette spillet, nemlig å freeskate rundt i byen, oppdage nye spots, teste ut nye tricks, rett og slett kose seg med bare å skate rundt. Har runna spillet og det er nå jeg synes det er digg å spille, siden jeg slipper stresset med hele tiden å klare challenges. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Spiller JAM på live.. Ingen har kjangs på meg.. Tror jeg.. Får i gjennomsnitt over 40,000 på hvlken som helst bane/sted Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Spiller JAM på live.. Ingen har kjangs på meg.. Tror jeg.. Får i gjennomsnitt over 40,000 på hvlken som helst bane/sted Skryt *host* skryt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva pleier dere å gjøre når dere har runna det / ikke har noe å gjøre?Jeg pleier å hoppe på Big jumpen i X-Games! Det er rått Ikke har noe å gjøre?? Det er jo det som er hele poenget med dette spillet, nemlig å freeskate rundt i byen, oppdage nye spots, teste ut nye tricks, rett og slett kose seg med bare å skate rundt. Har runna spillet og det er nå jeg synes det er digg å spille, siden jeg slipper stresset med hele tiden å klare challenges. Jaja, men når du ikke tar challenge da... Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Spiller JAM på live.. Ingen har kjangs på meg.. Tror jeg.. Får i gjennomsnitt over 40,000 på hvlken som helst bane/sted Skryt *host* skryt Jeg vet Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Spiller JAM på live.. Ingen har kjangs på meg.. Tror jeg.. Får i gjennomsnitt over 40,000 på hvlken som helst bane/sted Skryt *host* skryt Jeg vet Ja, men Espein ble misunnelig! Touchè... Endret 22. november 2007 av Lande Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg kjøpte xbox pga av skate jeg Da er vi 2 ;-) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg kjøpte xbox pga av skate jeg Da er vi 2 ;-) Da er vi 3 ;-) Men btw. Blir ikke kjedelig med skate, er digg å finne nye spots og prøve å lage fete linjer osv Det er det beste med spillet synes nu jeg i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg