Gå til innhold

Den store skate tråden

jokka8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tror ikke du har mulighet til å bytte kameravinkel, men det tar ikke så lang tid å venne seg til den.

Selv er jeg litt stuck nå, kom meg omsider litt videre i går (ble ferdig med Skateboard mag., fikk gull i X-Games) og jobber nå med hva jeg antar er siste del av Trasher før man skal ta covershoot. Er snakk om et par jams, noen deathraces og endel film. Synes filmdelene er rimelig tricky, da det ligger så mye i det å finne rette spots, og det kan til tider være veldig åpent.

Lenke til kommentar

Kan ikke endre kameravinkel nei. Synes den er bra, men noen ganger vanskelig å se benker osv. som dukker opp.

Filmdelene kan være kjipe, men finn den bratte nedover bakken med midt i Res., hvor det er en opphøyning midt i veien, der kan mange av filmoppdragene tas.

Jeg er ferdig med alle oppdrag bortsett fra to Deathraces, som jeg prøvde fire-fem ganger på og ikke gidder å kaste bort mer tid på...

Lenke til kommentar
Hva pleier dere å gjøre når dere har runna det / ikke har noe å gjøre?

Jeg pleier å hoppe på Big jumpen i X-Games! Det er rått :dribble:

Ikke har noe å gjøre?? Det er jo det som er hele poenget med dette spillet, nemlig å freeskate rundt i byen, oppdage nye spots, teste ut nye tricks, rett og slett kose seg med bare å skate rundt.

Har runna spillet og det er nå jeg synes det er digg å spille, siden jeg slipper stresset med hele tiden å klare challenges.

Lenke til kommentar
Hva pleier dere å gjøre når dere har runna det / ikke har noe å gjøre?

Jeg pleier å hoppe på Big jumpen i X-Games! Det er rått :dribble:

Ikke har noe å gjøre?? Det er jo det som er hele poenget med dette spillet, nemlig å freeskate rundt i byen, oppdage nye spots, teste ut nye tricks, rett og slett kose seg med bare å skate rundt.

Har runna spillet og det er nå jeg synes det er digg å spille, siden jeg slipper stresset med hele tiden å klare challenges.

Jaja, men når du ikke tar challenge da... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...