Gå til innhold

Den store skate tråden

jokka8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg sliter litt med i SKATE er å finne ting og tang... Vil tilbake til skateparken der man starta, men har ikke sjangs å finne det... Og kartet var til liten hjelp. Har dog akkurat starta å spille det :p

Du blir kjent rundt om. Dessuten kan du jo sette session marker der du vil.

Lenke til kommentar
Jæklig vanskelig det X-Games skulle være. Jeg klarte en 900 Method etter mange forsøk, men p.g.a en idiot tilskuer kræsja jeg etterpå. Fikk 50 poeng.... AAaarggh

Prøv heller å safe en 720 med litt tech triks.

720 360flip *enellerannagrab*

Så kanskje det samme på quarterpipen, men der kan du lettere safe med en 900.

Lenke til kommentar
Men du kan ikke skate rundt på rampene fritt i X-Games før du er ferdig med konk?

Og når du skal ta konk'en, må du da komme best over-all, eller holder det med at du slår den høyeste scoren èn gang? For ellers er det jo vanskelig!

Beste score som gjelder ;) Pr runde.

Orker ikke di siste film shootsa før siste photoshoot i Thrasher jeg :p Er så stress ^^,

Lenke til kommentar

Nå er jeg ferdig med alle hoved oppdragene :) Har bare små ting igjen, som video footage(11 igjen), own spots(mangler 3) osv.

Syns det var litt kort, og litt kjedelig story, men jeg likte X-Games osv VELDIG godt :D

Men S.K.A.T.E og "Race" greiene var skuffende.

Kommer nok bare til å bli freeskating og online skating fremover :D Synd jeg bare har en uke eller noe igjen av Live Gold :p

Også kommer jeg ikke til å få nye spill før jul eller noe ^^, Men jeg låner Prey, så jeg får spille det litt, men det runner jeg nok fortere enn jeg runna Skate. Så får jeg låne noen andre spill av kompiser, regner jeg med :)

1335 GS på 3 uker, ikke værst det? :p 710 GS i Skate.

Fikk han Skull duden i sta også, fordi jeg hadde brukket alle bein i kroppen 10 ganger elns :D

BTW, åssen får jeg de Icon Online Achivement greiene? Har en av de, men ser det er en eller flere jeg ikke har fått.

Lenke til kommentar

Du "runner" ikke SKATE...

Edit: Det blir som å si at du er fullt utlært i å skate fordi du kan ta en ollie. Nå er det freeriding som gjelder, bruke kreativiteten din til å finne linjer og spots. Alt det skating _egentlig_ handler om. Men ser at du kun er ute etter gamerscore, foreslår King Kong i så tilfelle, 1000 gratis GS der...

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Du "runner" ikke SKATE...

Edit: Det blir som å si at du er fullt utlært i å skate fordi du kan ta en ollie. Nå er det freeriding som gjelder, bruke kreativiteten din til å finne linjer og spots. Alt det skating _egentlig_ handler om. Men ser at du kun er ute etter gamerscore, foreslår King Kong i så tilfelle, 1000 gratis GS der...

Haha :p Jeg er ikke kun ute etter gamerscore, men nå er jeg ferdig med story, og da vil jeg sette nye mål i spillet, som å få tak i achievements osv. Jeg kjøpte spillet fordi det er så sinnsykt digg å skate rundt i spillet og ta en masse triks, som nesten skulle vært tatt ut fra en skate-video. Og jeg tror at over halvparten av den tiden jeg har brukt i Skate har gått med til å skate rundt, og ta triks overalt. Nå driver jeg og øver litt på flip in-flip out manuals, mest ved kunst senteret.

Men, Skate er ikke stort nok til at man kan skate rundt i evig tid uten å bli lei av det. Hadde det vært meg, som bodde i den byen, så kunne jeg skatet der i 1000x så mange timer uten å bli lei, siden da kunne jeg lært noe og gjort fremskritt osv, men i spillet, så kan man jo alt fra før, og han gjør ikke fremskritt i høyere ollies osv. Sliter med høye 360 flips osv. Går det ikke å få de høye? Skulle ta 360 flip BS noseslide(Mark Appleyard style :D) her om dagen, men fikk ikke høyde nok til å komme opp til ledgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...