AvIOn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det jeg sliter litt med i SKATE er å finne ting og tang... Vil tilbake til skateparken der man starta, men har ikke sjangs å finne det... Og kartet var til liten hjelp. Har dog akkurat starta å spille det Lenke til kommentar
Espein Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det jeg sliter litt med i SKATE er å finne ting og tang... Vil tilbake til skateparken der man starta, men har ikke sjangs å finne det... Og kartet var til liten hjelp. Har dog akkurat starta å spille det Du blir kjent rundt om. Dessuten kan du jo sette session marker der du vil. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Skolen er rett ved en t-bane, så bare ta litt t-bane rundtomkring så finner du den nok. Ellers så er det som Espein sier at du blir kjent etterhvert. Selv sliter jeg fortsatt med å finne frem selvom jeg har gjort alt av oppdrag Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jæklig vanskelig det X-Games skulle være. Jeg klarte en 900 Method etter mange forsøk, men p.g.a en idiot tilskuer kræsja jeg etterpå. Fikk 50 poeng.... AAaarggh Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jæklig vanskelig det X-Games skulle være. Jeg klarte en 900 Method etter mange forsøk, men p.g.a en idiot tilskuer kræsja jeg etterpå. Fikk 50 poeng.... AAaarggh Prøv heller å safe en 720 med litt tech triks. 720 360flip *enellerannagrab* Så kanskje det samme på quarterpipen, men der kan du lettere safe med en 900. Lenke til kommentar
heggli Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg må bare poste min 1080 i xgames tok litt tid før den satt http://skate.share.ea.com/profiles/30359/posts/551338.aspx Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Men du kan ikke skate rundt på rampene fritt i X-Games før du er ferdig med konk? Og når du skal ta konk'en, må du da komme best over-all, eller holder det med at du slår den høyeste scoren èn gang? For ellers er det jo vanskelig! Endret 14. november 2007 av Slicks Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Men du kan ikke skate rundt på rampene fritt i X-Games før du er ferdig med konk?Og når du skal ta konk'en, må du da komme best over-all, eller holder det med at du slår den høyeste scoren èn gang? For ellers er det jo vanskelig! Beste score som gjelder Pr runde. Orker ikke di siste film shootsa før siste photoshoot i Thrasher jeg Er så stress ^^, Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nå er jeg ferdig med alle hoved oppdragene Har bare små ting igjen, som video footage(11 igjen), own spots(mangler 3) osv. Syns det var litt kort, og litt kjedelig story, men jeg likte X-Games osv VELDIG godt Men S.K.A.T.E og "Race" greiene var skuffende. Kommer nok bare til å bli freeskating og online skating fremover Synd jeg bare har en uke eller noe igjen av Live Gold Også kommer jeg ikke til å få nye spill før jul eller noe ^^, Men jeg låner Prey, så jeg får spille det litt, men det runner jeg nok fortere enn jeg runna Skate. Så får jeg låne noen andre spill av kompiser, regner jeg med 1335 GS på 3 uker, ikke værst det? 710 GS i Skate. Fikk han Skull duden i sta også, fordi jeg hadde brukket alle bein i kroppen 10 ganger elns BTW, åssen får jeg de Icon Online Achivement greiene? Har en av de, men ser det er en eller flere jeg ikke har fått. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Du "runner" ikke SKATE... Edit: Det blir som å si at du er fullt utlært i å skate fordi du kan ta en ollie. Nå er det freeriding som gjelder, bruke kreativiteten din til å finne linjer og spots. Alt det skating _egentlig_ handler om. Men ser at du kun er ute etter gamerscore, foreslår King Kong i så tilfelle, 1000 gratis GS der... Endret 15. november 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Du "runner" ikke SKATE... Edit: Det blir som å si at du er fullt utlært i å skate fordi du kan ta en ollie. Nå er det freeriding som gjelder, bruke kreativiteten din til å finne linjer og spots. Alt det skating _egentlig_ handler om. Men ser at du kun er ute etter gamerscore, foreslår King Kong i så tilfelle, 1000 gratis GS der... Haha Jeg er ikke kun ute etter gamerscore, men nå er jeg ferdig med story, og da vil jeg sette nye mål i spillet, som å få tak i achievements osv. Jeg kjøpte spillet fordi det er så sinnsykt digg å skate rundt i spillet og ta en masse triks, som nesten skulle vært tatt ut fra en skate-video. Og jeg tror at over halvparten av den tiden jeg har brukt i Skate har gått med til å skate rundt, og ta triks overalt. Nå driver jeg og øver litt på flip in-flip out manuals, mest ved kunst senteret. Men, Skate er ikke stort nok til at man kan skate rundt i evig tid uten å bli lei av det. Hadde det vært meg, som bodde i den byen, så kunne jeg skatet der i 1000x så mange timer uten å bli lei, siden da kunne jeg lært noe og gjort fremskritt osv, men i spillet, så kan man jo alt fra før, og han gjør ikke fremskritt i høyere ollies osv. Sliter med høye 360 flips osv. Går det ikke å få de høye? Skulle ta 360 flip BS noseslide(Mark Appleyard style ) her om dagen, men fikk ikke høyde nok til å komme opp til ledgen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Elsker å bare rulle rundt i byen å prøve å ta tricks på forskjellige steder, Downtown er best:) Mange railes der Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) AUU! Mine videoer fra Skate.Reel: Moon walk, great slam! Low gravity glitch! Nollie Quad Heelflip BIG GAP, then crash with Gonz Endret 15. november 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Men når jeg skal Xbox'e live, da kommer det sånn Age limit, åsssen fikser jeg det da? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Men når jeg skal Xbox'e live, da kommer det sånn Age limit, åsssen fikser jeg det da? Du må registrere en av foreldrene dine, og sette på sånn at du slipper at de logger inn hver gang du skal gjøre noe Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sånn, da var jeg ferdig med X-Games, fikk 87.ettellerannet poeng, hva fikk dere? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fikk 97 i X-Games etter et utall forsøk. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nyeste filmen jeg har lagt ut, filmet i Mega parken: http://skate.share.ea.com/profiles/36734/posts/595234.aspx Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Når får man mega parken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg