iNtensimilla Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 faen Da kommer jeg meg aldri til x-games:P Sliter med en der du skal hoppe opp på en boks, manuale vidre og gape til den andre boksen og manuale vidre. har brukt over 4 timer på den, den er bare ille Haha, det er det værste oppdraget! Slet med det selv Endte med at jeg tok en manual på den første, over willy grind på andre boksen, så landet jeg etter den i manual, og landet Glad jeg slipper å gjøre den igjen Føler for litt Live før jeg legger meg nå, add meg: iBrick Du må komme på forsida av eit av blada. Eg fekk i alle fall muligheita etter at eg kom på forsida av Trasher. X-games er gøy, men det store hoppet er vanskelig å vinne. Et lite hint til korleis du kan vinne: 900. Tips: 360 flip, chist-air, 900. På både bigair og på quarterpipen etter Lander man begge cleant, så er man sikret seier Lenke til kommentar
Espein Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 faen Da kommer jeg meg aldri til x-games:P Sliter med en der du skal hoppe opp på en boks, manuale vidre og gape til den andre boksen og manuale vidre. har brukt over 4 timer på den, den er bare ille Sleit bitte litt selv der, landa alltid i grind men kom seg til slutt Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg sliter med og finne filmene jeg har lagd.. og det kommer opp at jeg skal gå på denne siden: https://www.profile.ea.com/ men den funker jo ikke :O hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 faen Da kommer jeg meg aldri til x-games:P Sliter med en der du skal hoppe opp på en boks, manuale vidre og gape til den andre boksen og manuale vidre. har brukt over 4 timer på den, den er bare ille Haha, det er det værste oppdraget! Slet med det selv Endte med at jeg tok en manual på den første, over willy grind på andre boksen, så landet jeg etter den i manual, og landet Glad jeg slipper å gjøre den igjen Føler for litt Live før jeg legger meg nå, add meg: iBrick Du må komme på forsida av eit av blada. Eg fekk i alle fall muligheita etter at eg kom på forsida av Trasher. X-games er gøy, men det store hoppet er vanskelig å vinne. Et lite hint til korleis du kan vinne: 900. Tips: 360 flip, chist-air, 900. På både bigair og på quarterpipen etter Lander man begge cleant, så er man sikret seier ?! Jeg klarer så vidt 900 på første hoppet!! Hvordan skal jeg klare; 360 flip, Christ-air og 900 da?! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Endelig igjennom. Den andre mega parken man får er mye bedre enn xgames synes jeg. ^^ Nå skal det games, snakkes. Endret 11. november 2007 av geedoo Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 faen Da kommer jeg meg aldri til x-games:P Sliter med en der du skal hoppe opp på en boks, manuale vidre og gape til den andre boksen og manuale vidre. har brukt over 4 timer på den, den er bare ille Haha, det er det værste oppdraget! Slet med det selv Endte med at jeg tok en manual på den første, over willy grind på andre boksen, så landet jeg etter den i manual, og landet Glad jeg slipper å gjøre den igjen Føler for litt Live før jeg legger meg nå, add meg: iBrick Du må komme på forsida av eit av blada. Eg fekk i alle fall muligheita etter at eg kom på forsida av Trasher. X-games er gøy, men det store hoppet er vanskelig å vinne. Et lite hint til korleis du kan vinne: 900. Tips: 360 flip, chist-air, 900. På både bigair og på quarterpipen etter Lander man begge cleant, så er man sikret seier ?! Jeg klarer så vidt 900 på første hoppet!! Hvordan skal jeg klare; 360 flip, Christ-air og 900 da?! Det går fint det da. Med noen forsjøk Men, det holder med 720 Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det viktigste for å klare xgames bigramp er å lande clean, da holder det med 720 på begge hoppene. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Slenge meg på dette jeg, kjøpte 360 Pro med Skate for noen dager siden. Konge spill, gruser Tony Hawk sinnsykt. ? Forresten, er det mulig å se hvor langt man har kommet? Prosentmåler elns? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Forresten, er det mulig å se hvor langt man har kommet? Prosentmåler elns? Du får jo en del achievments etterhvert som du kommer lengre ut i spillet, men noen prosentmåler vet jeg ikke. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Forresten, er det mulig å se hvor langt man har kommet? Prosentmåler elns? Du får jo en del achievments etterhvert som du kommer lengre ut i spillet, men noen prosentmåler vet jeg ikke. Jeg har jo 650/1000 gamerscore fra Skate, men jeg har jo nesten runna det, så det fungerer ikke som noen prosentmåler nei. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen andre som har vært oppå det "hemmelige" taket som ligger like ved fabrikkområdet? Stedet der du kan få de høyeste dropene i spillet uten å bruke grab-glitchen. Sinnsykt vanskelig å komme dit, brukte sikkert nesten en time første gangen. Det er altså der du må wallride og rulle langs gjerdekanten rundt hjørner og annet ræl. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen andre som har vært oppå det "hemmelige" taket som ligger like ved fabrikkområdet?Stedet der du kan få de høyeste dropene i spillet uten å bruke grab-glitchen. Sinnsykt vanskelig å komme dit, brukte sikkert nesten en time første gangen. Det er altså der du må wallride og rulle langs gjerdekanten rundt hjørner og annet ræl. Hvor høy drop da? Har 35.8 meter fra Xgames rampen. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvor høy drop da? Har 35.8 meter fra Xgames rampen. Har 18 m "legit" drop. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har kommet til X-Games nå, men er det mye igjen etter X-Games? For meg virker det som at det bare er det igjen! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er litte grann igjen. F.eks å unlocke en annen stor ramp:) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er litte grann igjen. F.eks å unlocke en annen stor ramp:) Hvis det bare er litt igjen, var det et seriøst lite spill! Er det absolutt ingen små oppdrag etter det?!? Har jo kommet til X-Games på to dager... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvis det bare er litt igjen, var det et seriøst lite spill! Er det absolutt ingen små oppdrag etter det?!? Har jo kommet til X-Games på to dager... Har du tatt alle spots og sånt småtteri, da? Halve moroa er forøvrig å bare rulle rundt i gatene og finne skikkelig najse plasser, men det blir vel mest om man er glad i sporten i seg selv. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvis det bare er litt igjen, var det et seriøst lite spill! Er det absolutt ingen små oppdrag etter det?!? Har jo kommet til X-Games på to dager... Har du tatt alle spots og sånt småtteri, da? Halve moroa er forøvrig å bare rulle rundt i gatene og finne skikkelig najse plasser, men det blir vel mest om man er glad i sporten i seg selv. Joda, liker jo skating! Og det er jo gøy å rulle rundt i byen og, men man kan vell skate fritt rundt innepå X-Games etterpå man har tatt big jump og best trick? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jepp.! så mye du vil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg