cheeplix Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har så ekstremt lyst til å kjøpe 360 med Skate nå. Prøvde det for første gang med noen kamerater i går og ble mildt sagt totalt hekta. Vi satt fra 17:00-01:30 på en hverdag og jeg skulle tidlig opp på jobb, men jeg klarte ikke å rive meg løs. Det svei litt i dag morges. =/ Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg kjøpte 360 pga Skate.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 En del off topic er slettet nå. Hold diskusjonen her inne til skatespill. Annet prat om skateboarding kan dere gjerne ta i Sport og Fritid. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg gjorde det samme som Stein1 Det er værdt å kjøpe Xbox 360 for Skate Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Halla, symphony. Tror jeg skal kjøpe Skate på Elkjøp nå! Der koster det 599,- Er det billigere der dere har kjøpt det? Unntatt bestilling fra nettet. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jeg kjøpte det på Elkjøp jeg åh Vil tippe det kosta det samme eller noe Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gleeder meg til skate 2 jeg :-D Håper dem har fixa dette da. - Free cam i skate.reel, da hadde man greid å lage mer "realistiske" videoer - Bedre ragdoll! - Enda bedre animasjoner - Større skateparker, ala Kona i THPS4 :-D Digg å bare, freeskate i skate ass! :-D Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Et spm, velger dere sponsorer pga dere klarer å få til den challengen så dere bare tar de? Eller pga dere Skater i rl og vil hva det dere bruker? Jeg valgte Girl pga de har en rå genser på spillet og pga de har evig rå skatefilm. Valgte momentum dekk pga de hadde kul logo Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gleeder meg til skate 2 jeg :-D Håper dem har fixa dette da. - Free cam i skate.reel, da hadde man greid å lage mer "realistiske" videoer - Bedre ragdoll! - Enda bedre animasjoner - Større skateparker, ala Kona i THPS4 :-D Digg å bare, freeskate i skate ass! :-D Og ikke minst att man kan gå av brettet. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Haha, ja! Fy faen det er irriterende når du ikke kommer opp en trapp på 3 trinn eller noe, bare for du ikke kan gå av brettet.. Har av og til stresset i sikkert 5 min for å komme opp en liten kant pga av jeg ikke har stor nok plass til å få fart til å hoppe opp med brettet.. Savner stort muligheten av å kunne ta brettet under armen og bevege meg litt på den måten! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eller de forbanna loadetidene når du bruker markers Seriøst, det er så sykt unødvendig å loade i evigheter for hver gang du skal prøve på noe (om det er mer enn 50meter borte ca.+-) Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Eller de forbanna loadetidene når du bruker markers Seriøst, det er så sykt unødvendig å loade i evigheter for hver gang du skal prøve på noe (om det er mer enn 50meter borte ca.+-) Juuupp, enig! Kjipt viss du vil filme et run. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva heter den sangen som kommer da du skal lære å ta manual hos han Dill fyren..? Lenke til kommentar
wrau Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva heter den sangen som kommer da du skal lære å ta manual hos han Dill fyren..? Band of Horses - The Funeral Om eg ikkje hugsa feil Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva heter den sangen som kommer da du skal lære å ta manual hos han Dill fyren..? Band of Horses - The Funeral Om eg ikkje hugsa feil Takk! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Noen som er med på en Online session i helgen ? Gamertag: Symphony1337 , der har dere i alle fall meg. Alle som spiller Skate kan vel skrive gamertagen her. Vet ikke om det er gjort før i tråden, men den er så stor såh Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sry for bump, men må bare for at folk kan se at det er skrevet et ny post her. Hvordan unlocker jeg X-games og den store parken? Den med det sykt store hoppet ? Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Vel, hvordan unlocker du siste brettet i Halo? Du gjør alle de andre missionene først selvfølgelig. Og hvis du hadde gidda å skrive x-games og trykke enter i søken nederst på sida, finner du masser av andre folk som har spurt om det samme tidligere i tråden, med påfølgende svar. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 faen Da kommer jeg meg aldri til x-games:P Sliter med en der du skal hoppe opp på en boks, manuale vidre og gape til den andre boksen og manuale vidre. har brukt over 4 timer på den, den er bare ille Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvordan unlocker jeg X-games og den store parken? Den med det sykt store hoppet ? Du må komme på forsida av eit av blada. Eg fekk i alle fall muligheita etter at eg kom på forsida av Trasher. X-games er gøy, men det store hoppet er vanskelig å vinne. Et lite hint til korleis du kan vinne: 900. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg