Gå til innhold

Den store skate tråden


jokka8

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Takk til alle som har kommet med svar på hubbafaenskapen. Jeg sier fortsatt hubbafaenskapen, simpelten fordi jeg ikke klarer dette oppdraget - enten er det at jeg kun tar en 180, ikke klarer trikset eller bommer på hubbaen.

 

Synes spillet har en tendens til å være langt mer vanskelig enn morro er, og finner meg stadig bannende og svergende til å ta samtlige som har laget spillet av dage og ta meg friheter med deres mødre.

Er ikke nøyaktig nok til å klare å naile triks på kommando, og synes "campain"-delen i spillet er alt for vanskelig for en casual gamer som meg selv, hadde satt pris på mulighet til å kunne velge vanskelighetsgrad når man startet, slik at det var mulig å finne en vansklighetsgrad som var grei og ikke utilgivelig.

I de fleste tilfeller må jeg restarte oppdrag om og om og om og faens om igjen for å klare å naile det, og det gjør at det føles omtrent like slitsom som det trolig er å lage en skatefilm. Eneste forskjellen er at jeg ikke brekker bein og sprekker pungen eller får betalt for dette.

Tilfredsstillenen man får når man omsider klarer det er bra, men det er sjeldent verdt det.

 

Spillet gjør seg langt bedre i free skate enn hva det gjør i "campain"-mode, men jeg synes det er litt kjedelig at man får tilgang til hele byen umiddelbart (more or less), da det ikke er noen logisk oppbygning at man får tilgang til vanskeligere og vanskeligere oppdrag, men i stedet får tilgang til det aller meste rett fra starten.

 

Synes virkelig GameTrailers var spot-on i sin review, hvor de dro fram vanskelighetsgraden som et problem, da det fort kan bli drit og møkk for oss som ikke har 100% kontroll over thumbstickene våre.

 

Skate føles veldig bra, men jeg klarer ikke å overse at jeg føler meg voldtatt hver gang jeg spiller det, og ender som regel opp med å ta en session med Halo 3 etter kort tid med Skate da frustrasjonen ofte tar overhånd.

 

Sånn, rant mode off... for now. Skal jeg si noe positivt så må det være at lyden er knakende bra og spillet i seg selv er full fest... det er bare den jævla campainen som er drit og lort. Tut, tut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GangsterPanda: Jeg er helt enig, det er totalt idiotisk at det ikke er mulig å velge vanskelighetsgrad, mange av oppdragene er dårlig bygd opp, og det er lite å vinne på å gjøre oppdrag. Generelt sett utrolig dårlig spill design, men gameplayet er supert og gjør opp for mye av mangelene. Mine favoritt oppdrag er helt klart de hvor man skal bli tatt bilde av, de har ofte noen morsome gaps hvor man kan gjøre hva man vil.

 

Jeg holdt på med det oppdraget du snakker om i en time omtrent og begynte å bli ganske lei etter å ha prøvd omtrent 100 ganger på samme mission, men jeg klarte det til slutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Det er jo sånn det er i virkeligheten da..

9603259[/snapback]

Og det er derfor jeg holder meg til å spille i stedet for å stikke på nærmeste ramp. Jeg er fullt klar over at det er slik i virkeligheten, men jeg mener fast bestemt at 100% realisme i spill ender opp med at spillene blir brutalt vanskelig og/eller dritkjedelige.
Lenke til kommentar

Synes det er litt artig hvordan adidas har solgt seg såpass inn i spillet. Hver gang det er noe relatert til dem, kommer den boksen om hva de har utrettet og at du må stikke til nærmeste butikk å kjøpe produktene deres. Synes i grunn det er positivt, dette skaper en autensitet og det finnes jo adidasbutikker i virkeligheten også. Synes EA har brukt pengene på rettigheter godt.

 

Jeg synes i grunn spillet var for enkelt og for kort. Kunne gjerne hatt flere tech-challenges. Og flere photochallenges rundt om kring

 

Det er også godt å vite at dette spillet setter standarden for hva som kommer til å komme, med tanke på størrelse og utforming av byen bl.a. Det er alikevel en del småting å sette fingeren på, og jeg gleder meg til fortsettelsen i denne serien.

Lenke til kommentar
Det er også godt å vite at dette spillet setter standarden for hva som kommer til å komme, med tanke på størrelse og utforming av byen bl.a. Det er alikevel en del småting å sette fingeren på, og jeg gleder meg til fortsettelsen i denne serien.

9604450[/snapback]

 

Må si meg enig der, dette er tross alt EA sitt første skate spill, (tror jeg) og jeg er overasket over kvaliteten på dette spillet.

JA, det er enn del småting som irreterer meg, f.eks så er fotgjengerne UTROLIG irreterende til tider, de går rundt som noen hodeløse zombier, og går i veien for meg uten å i det hele tatt reagere når jeg kommer mot dem i stor fart, dette burde de gjøre noe med med tanke på A.I. Enten må de kutte ned på antall fotgjengere eller gjøre dem smartere, men å fjerne dem ville jo vert litt teit, det er tross alt en by!

 

Att det ikke er mulig å gå av brettet er også veldig irreterende, det hadde til tider gjort det mye enklere å komme til på forskjellige spots, komme opp trapper istedet for å lete etter en rullestoloppgang osv.

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

Så bra det er liv i denne tråden!

Da blir det også ryddig i video/bildetråden.

 

Jeg har dessverre ikke fått spillt så mye, men jeg synes også det er ganske vanskelig og til tider meget frustrerende. Spesielt de utrolig dumme fotgjengerene.

Heldigvis har vi ikke så mange av dem i det virkelige liv. :)

 

Men en ting synes jeg må sies, det ser utrolig "smooth" ut når man greier de oppgavene man kanskje har øvd ti ganger på. Det er en god følelse.

 

Er det noen som vet hvor man finner skatehallen?

Lenke til kommentar
Får man et nytt sted når man tar alle bildene fra Slappys a?

Sitter fast på skateboard mag. finner ikke no bra steder å grinde, noen tips? helst nærme en pipe, også må den være lang..

 

EDIT: Noen som veit om det har kommi no updates til Skate?

9605795[/snapback]

 

 

Ta å grind en fotauskant i en nedoverbakke. Det fungerer bra.

 

Man unlocker nye ting på den slappys greia, ja

Endret av AlbariaAnders
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...