jokka8 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Med denne tråden tenkte jeg vi kunne poste tips, triks, erfaringer og ikke minst "spots" (spots: steder der det er bra å ta fine triks). Når du begynner å spille har du flere valg som du kan velge: Career Xbox live Freeskate Partyplay Tutorial Career: Her spiller du i en modus der du må gjøre det best mulig for å tjene penger og sponsorkontrakter. Dette er nok den mest motiverende enspillermodusen. Xboxlive: Har følgende valg: -Ranked quick match -unranked quick match -custom match -community -Homepage Freeskate: Her skater du når du vil, åssen du vil og hvor du vil. kun for gøy. Partyplay: festspill. 2,3 eller 4 spillere. Her har du to moduser; skate eller spot battle. -S.K.A.T.E: Samme som gris. Den personen som begynner må ta et triks. Nestemann må gjenta det trikse, bommer du får du en bokstav. Første som får S.K.A.T.E har tapt. -Spotbattle: greier du og få mer enn motsdanderen på en spot? Tutorial:Dette er også den du har i demoen. Altså, her lærer du åssen du skater. Media:Her har du videoene og bildene dine. Du kan også se på filmer på skate.reel Options: Extras Endret 5. oktober 2007 av jokka8 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Synes vi heller kunne fortsettet i denne tråden jeg, ettersom den allerede er godt igang, bare døpe den om til SKATE. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Enig i kommentaren over meg her, selv om det er et veldig bra initiativ Jeg lurer på en ting: Går det an å freeskate i live med venner? evt tilfeldige live brukere? Lenke til kommentar
jokka8 Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Enig i kommentaren over meg her, selv om det er et veldig bra initiativ Jeg lurer på en ting: Går det an å freeskate i live med venner? evt tilfeldige live brukere? 9553431[/snapback] Det går ann å freeskate i live med venner ja. Men dessverre ikke over hele byen. man må velge ett ommerådet. Heldigvis er det mange å velge mellom Jeg er enig med at vi kan holde det til den andre tråden. Grunnen til at jeg starta denne var at jeg ikke klarte å finne en annen som passa helt. Endret 23. september 2007 av jokka8 Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 lutrt på noe: går det ann og knekke og slite ut plate og truckere og skifte hjul og truckere? Lenke til kommentar
jokka8 Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Nei, du kan ikke slite ut noe som helst, bortsett fra tommelen din.(heldigvis har jeg en til overs) Endret 23. september 2007 av jokka8 Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Å, det der var han som fikk skate. i går det! Heldig, men jeg gleder meg i alle fall til det er i postkassa mi.. kanskje Absolutt-Spill er litt raske? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har bestilt fra dem slev Men er de slik at hele spillet er åpent fra start? eller må man låse opp de forsjelige plassene etter vert? Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Du har et Achievement som gir deg 5 poeng får å låse opp San Vanelona, så jeg regner med at man starter i CC, og så kommer seg ut etterhvert Endret 23. september 2007 av AndreKK Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 går det ann og skifte truckere? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) går det ann og skifte truckere? 9554622[/snapback] Tror ikke det går an å skifte trucker nei. Jo det kan du. Endret 23. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 går det ann og skifte truckere? 9554622[/snapback] Tror ikke det går an å skifte trucker nei. 9554667[/snapback] Jo, det kan du. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det tøft Gleder meg som faen til spillet Lenke til kommentar
hmz Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kanskje litt OT; men hvordan har du fått tak i spillet (?) trådstarter? Eller hvem som har fått tak i det..? Eller bare jeg som er helt ute på jordet nå..? :/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 tror han bestilte det fra platekompaniet sin hjemeside, og dem hadde vist sendt han det på fredag eller noe. Blir digg med spillet gleder meg som bare det her. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg forsøkte meg på å ringe platekompaniet i Trondheim i dag (de har utrolig nok søndagsåpent), men de kunne ikke selge det før 27. Så det er nok bare nettbutikken som har brutt datoen Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Noen som har det :!: Mens resten er stucked i Community Center, og må ta glitch for å komme seg ut, og når vi først kommer oss ut etter masse strev med tutorials og challanges så får vi bare skatea i 20 min før vi må gjøre samme dritten om igjen. hehe, latterlig. Men men, er ikke lenge til Torsdag :-) Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Noen som har det :!: Mens resten er stucked i Community Center, og må ta glitch for å komme seg ut, og når vi først kommer oss ut etter masse strev med tutorials og challanges så får vi bare skatea i 20 min før vi må gjøre samme dritten om igjen. hehe, latterlig. Men men, er ikke lenge til Torsdag :-) 9557354[/snapback] Men det er lenge nok.. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei. SKATE er på lager. Lagervarer sendes som regel iløpet av samme dag. BESTILT! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kor var det hen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg