Rattus Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har satt inn en pci ATA133 ide controller sammen med en 120GB seagate HD formatert til NTFS. Prob er at windows sier HD`en bare er på 32GB... Har ingen erfaring med bruk av controllere. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har satt inn en pci ATA133 ide controller sammen med en 120GB seagate HD formatert til NTFS. Prob er at windows sier HD`en bare er på 32GB... Har ingen erfaring med bruk av controllere. Kan noen hjelpe meg? Jeg har dårlig erfaring med NTFS, kan ikke formateres i fra dos, bare sånn at det er sagt. Men det høres ut som om du ikke har partisjonert harddisken din, hvis du vet hvordan man gjør det så bruk fdisk. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har du sjekka at jumperne ikke står på "limit to 32GB"? Lenke til kommentar
Rattus Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Vet ikke helt hva som skjedde men etter å ha kjørt part.magic for andre gang så var alt i orden......?! Takk for svarene. Yyeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå