Bendorama Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Jeg har hatt dette bilde en stund på pc`en og jeg liker det veldig godt selv, men så vil se hva andre mener Edit: legger til orginal også, som jeg selv syntes ikke er noe fint Liker kun bilde i B/W Endret 22. september 2007 av NadaX7 Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kult, men savner forgrunn... Rammen var alt for stor! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 takk, men hva er forgrunn? Og rammen er auto laga i B/W i plug-in photoshop, så noen som vet hvordan å lage en ramme enkelt å greit? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 takk, men hva er forgrunn?Og rammen er auto laga i B/W i plug-in photoshop, så noen som vet hvordan å lage en ramme enkelt å greit? 9551625[/snapback] Det er området foran ditt hovedmotiv Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) takk, men hva er forgrunn? 9551625[/snapback] For sein som alltid... Endret 22. september 2007 av jhdjupvik Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 takk, men hva er forgrunn?Og rammen er auto laga i B/W i plug-in photoshop, så noen som vet hvordan å lage en ramme enkelt å greit? 9551625[/snapback] Er ikke verre en å legge en "stroke" på de nåværende bilde, øke canvas size til et par pixler mer i høyden og bredden, samt fylle den nå tomme delen av bildet med den rammefargen du ønsker å bruke. Håper det var greit forklart. On-topic: Likte bildet godt i S/H. Med farger var det ikke noe særlig, som du selv sier. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Takker Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Her likte jeg faktisk bildet i farger best jeg....fine samstemte farger, det var det mest spesielle med bildet synes jeg. RandiA Lenke til kommentar
operg Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Jeg likte svart-hvitt-versjonen. Svært kontrastfylt, i motsetning til farge-versjonen, som gir bildet et nesten surrealistisk pøreg. Endret 22. september 2007 av operg Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Likte s/h best, selv om jeg ikke syns det var noe spesielt bra, så var det noe stilig med det ^^ Mister en del detaljer på busken der, som sikkert er noe av grunnen til at vi savner forgrunn. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 takker. hehe er toppen av et tree, var oppe et fjell Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Den mørke delen av skyen ser nesten ut som en skygge av skyen ned på himmelen... nesten som en bomullsdott som ligger på et bord. Dette kan kanskje bli noe tvetydig og kult: Behold svarthhvittversjonen, bort med greinene i bunnen (crop eller klon), og bruk levels, dodge & burn til å få fram litt mer kontrast. Endret 23. september 2007 av Onkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå