99tnor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Skal ta båtførerprøven nå, og lurer på hva som er obligatorisk, hva jeg trenger av utstyr osv.. Lenke til kommentar
Xlian Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Skal ta båtførerprøven nå, og lurer på hva som er obligatorisk, hva jeg trenger av utstyr osv.. 9551449[/snapback] det eneste du trenger er penger til pröven, og transport til og fra stedet der båtförepröven gjennomföres, allt anna du trenger får du på kurset. Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Skal ta båtførerprøven nå, og lurer på hva som er obligatorisk, hva jeg trenger av utstyr osv.. 9551449[/snapback] det eneste du trenger er penger til pröven, og transport til og fra stedet der båtförepröven gjennomföres, allt anna du trenger får du på kurset. 9558692[/snapback] må jeg ha kurs? kan jeg ikke bare lese i den boka, så tar jeg prøven når jeg er klar for det? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det kan du hvis du skal ta den på nett, men kurs er vell nokså lurt tenker jeg Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 hmm Jeg har nok ikke råd til kurs.. Men noen som har tatt prøven så kan si om det holder å lese godt i div bøker eller om det er lurt å ta kurs? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 min søster tok det Hun tok kurs. hun hadde en bok og et kart Det var alt. Samme med pappa. Lenke til kommentar
Xlian Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 du må ta kurs, det er det aller beste, og er mye mye lettere enn å lese selv. Hvis du stryker da på eksamen blir det dyrt, det gjör du garrantert ikke på kurs. Kurs lederen vår retta alle prövene våre så alle fikk allt rett, så sendte han prövene inn til sjöfartsdirektoratet. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg leste gjennom de gamle båtførerprøvene til foreldrene mine. Prøvene dems er vel 20 år gamle. Jeg bestod Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du trenger en bok. Og gjerne et kart og en passer. Og blyant Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Du trenger en bok. Og gjerne et kart og en passer. Og blyant 9562959[/snapback] Ja, ok.. Altså, jeg er ikke nødt til å ha kurs, men det blir anbefalt? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Stemmer.. Med mindre du vil ta det to ganger da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå