Øyvind Skogseide Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 hei jeh gar en FS maskin men eit gf 7600gs kort fra asus i. MEN! HVER ENESTE GANG jeg prøver og innstalere nvidia drivere så klikker PC-en og skjermen blir svart! orferdelig irriterende, siden alt hakker når jeg er på internett osv. ingen ideer om hva jeg kan gjøre? holder på og bli gal! Lenke til kommentar
underground Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Prøver du å innstallere drivere fra produsentens hjemmeside eller fra nvidia.com. På noen PC-er så må du bruke driverne du finner hos produsenten. EDIT: Skriv gjerne litt mer detaljert info om PC-en din så det går an og lete litt. Endret 22. september 2007 av underground Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har du oppdatert windows samt søkt etter spyware, virus og adware? Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 har prøvd alt, men det funker bare ikke! Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 BUMP? Lenke til kommentar
carbon_nisse Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hadde akkurat samme problem med et gf 6800 gs, fikk ikke til å installere drivere, så jeg lånte meg et annet gf6800 bare for å prøve om det var kortet som var ødelagt, det var det selvfølgelig. du har sikkert samme problem, kanskje ? Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 har ikke lov tol og åpne den, men det er sikkert det samme som med deg. Faen asså, nett hatt den inne på service :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå