Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[løst]Homosexuelle som liker heterosexuelle

TronDoZY

Anbefalte innlegg

Hei alle.

I det siste så har det vært ganske mange gutter på skolen der jeg går, som har visst seg til å være homosexuell...

Det eneste problemet er....Det er meg de liker ...Og jeg er hetero...

Siden det er en ny skole jeg har kommet til, er jeg ikke så "keen" på å få en hel del drittn slengt rundt meg eller få uvenner så tidlig...

Noen som har opplevd en lignende situasjon eller som gidder å gi noen råd?

Så er det en enkel måte å si at jeg ikke er interesert uten å få de til å føle seg upass?

Hadde vært evig takknemlig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han mener at han har funnet ut at det er visse gutter i klassen/trinnet hans som er homoseksuelle, og disse bestemte personene liker akkurat han. Men han selv er heterofil, og vil "avvise" disse på en måte, eller forklare dem at han er heterofil.

Lenke til kommentar

Nei, men jentene de henger med sier at de er ute etter meg (ja, jeg kjenner dem også, jentene alså)

Vennene mine sier også at de bruker å stirre på meg når vi står i ganger og sånt...

Han ene prøvde seg også, men heldigvis skulle jeg inn til time så jeg sa jeg måtte stikke...

Så ja, jeg er ganske sikker på det.

Men jeg skal si det rett ut neste gang de prøver seg..

Takk for råd :D

Lenke til kommentar
Nei, men jentene de henger med sier at de er ute etter meg (ja, jeg kjenner dem også, jentene alså)

Vennene mine sier også at de bruker å stirre på meg når vi står i ganger og sånt...

Han ene prøvde seg også, men heldigvis skulle jeg inn til time så jeg sa jeg måtte stikke...

Så ja, jeg er ganske sikker på det.

Men jeg skal si det rett ut neste gang de prøver seg..

Takk for råd :D

9552666[/snapback]

Er det ikke ett litt dårlig tegn hvis skolens homofile prøver seg på deg? :cool:

Lenke til kommentar

Jeg ser på profilen din at du bare er 16. Jeg skjønner derfor godt hvorfor du føler det som ubehagelig at homofile viser interesse for deg. Jeg er imidlertid litt usikker på om du faktisk vet at disse personene er homofile, eller om det bare er noe du tror fordi de er litt mer følsomme/feminine/glad i kroppskontakt enn andre. Uansett om de er homofile eller ikke, burde du snakke med dem om det. Du trenger ikke gjøre det så vanskelig, bare si at du er heterofil og gi klar beskjed om at dere bare er venner, ikke mer.

Forøvrig lykke til på ny skole!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...