TanglewoodD Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Helt klart rumpe foran pupper. Pupper er egentlig ganske kjedlig. mye bedre med ei god rumpe da. Jeg er også en av dem som elsker veltrente mager, helst ikke noen übersixpack, men det skader ikke om jeg ser magemusklene Homo? synes det var noen trekk der ass.. pupper er jo drit digg, rompe har alle, bare jenter som får digge pupper, når du ser på ei dame så ser du, bein, mage/rompe pupper, ansikt... man ser stort sett folk forfra og da gjelder puppene mye... rumpa er der anyways lix Man trenger langt ifra være homo selvom en syns armer og magemuskler og bein er pent hos gutter å, slapp av. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 En sunn kropp er en sexy kropp. Ferdig med det =) Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Utstråling > Utseende Personlighet > Utseende Men så klart så må utseende være på plass og da. Må si jeg liker å ha noe og ta i. Både pupper og rompe. Liker ikke når verken mangler. En sunn kropp trenger nødvendighvis ikke å være så tynn og stram som dere skal ha det til. Endret 10. november 2007 av Usagi Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Homo? synes det var noen trekk der ass.. pupper er jo drit digg, rompe har alle, bare jenter som får digge pupper, når du ser på ei dame så ser du, bein, mage/rompe pupper, ansikt... man ser stort sett folk forfra og da gjelder puppene mye... rumpa er der anyways lix Homo fordi jeg synes pupper er kjedelig og veltrent mage er fint? Neh, er da hetro. Men ja, når jeg leste over det selv så skjønner jeg at det er lett å misforstå ;P Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) En sunn kropp er en sexy kropp. Eller: En sunn kropp i et sunt legeme... Endret 12. november 2007 av Prognatus Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) joda sunn kropp, stram rumpe, greie bryster, søt , god personlighet. there u have my dream woman. Ps: Brunette<3. Må bare adde "jessica alba" kinda girl Endret 12. november 2007 av General_Skurf Lenke til kommentar
Beli Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg er så heldig at jeg er slank men allikevel har 85C cup. Det jeg gjør, er at jeg både spiser usunt + trening. Perfekt balanse med andre ord. Liker både å trene og å spise det jeg vil. Men gjør ikke for mye av noen av delene. Synes egentlig at en fin kropp er veltrent. Mens en deilig kropp har former. Det er vel mitt syn på det Hos gutter liker jeg at det er noe å ta i. Har ingen krav om six pack men det er ikke fint med verken for tynt eller for tykt. Men de må være større enn jenta liksom. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Synes egentlig at en fin kropp er veltrent. Mens en deilig kropp har former. Det er vel mitt syn på det Veldig godt sagt! Mange er fine, færre er deilige/tiltrekkende hva enn du vil kalle det. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 1. Ansiktet 2. Kroppen 3. Rompa 4. Puppene Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det er jeg synes er "best" er en jente som har har litt å ta, helt normale bryster som passer til kroppen og samtidig er i normal fysisk stand. Blir de for tynne er du jo nesten redd for å knekke de når du har sex. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 1. Ansiktet2. Kroppen 3. Rompa 4. Puppene Ikke personlighet i det hele tatt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er tross alt snakk om førsteinntrykk. Men hvem du velger til slutt å ende opp som kjæreste tror jeg gjelder for de fleste personlighet. Men har selv forkjærlighet for puppa :me like very mucho: Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) 1. Ansiktet2. Kroppen 3. Rompa 4. Puppene Ikke personlighet i det hele tatt? kan siterer jenta i klassen min ; " Det er ikke personligheten man knuller! " Skal jeg ha one night stand, teller personligheten lik 0 , skal jeg ha dame, teller den 75-80%. Endret 13. november 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) 1. Ansiktet2. Kroppen 3. Rompa 4. Puppene Ikke personlighet i det hele tatt? Nå var jo dette basert på kroppen da, kan jo selvsagt ikke være sammen med ei jente som er helt på trynet. Kropp er ikke alt, men skal ikke lyve, det teller... Endret 13. november 2007 av Islanbadsj Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Selvsagt teller kroppen, Personlighet teller også da, men man blir tiltrukket begge deler. Mangler man det ene blir det heller ikke noe mye ut av. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Viss hun trener så mye at puppene blir mindre vil jeg at hun skal stoppe å trene for da ser hun mest sannsynligvis bra ut. Så ikke tren dem bort. En mellomting er bra. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tren så mye du orker, ikke tenk på at puppene dine blir mindre. En fit kropp slår det meste uansett. Dessuten vil du få mye igjen for treningen på mange andre områder. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg vil si en ting i denne diskusjonen. Det heter FINE pupper, ikke store pupper. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Enig med Poor Leno her, fine pupper != store pupper. Selv så liker jeg å se på en fin kropp, og legger (altfor) godt merke til puppene Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hele tråden går jo på hva slags kroppsform man liker, men så skal alltid noen komme og være politisk korrekte og mase om hvor viktig personligheta er =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg