L4r5 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hehe, det virker som om tråden er delt i to: 1. De som vil ha en tight og fin kropp. 2. De som ser på personligheten som det viktigste, men liker litt å ta i. 9552551[/snapback] Personlighet er viktig. Ingen tvil om det. Og om jenta har den rette personligheten så har utseendet mindre å si. Men nå lurt trådstarter på hva som var viktigst av pupper eller fin kropp. Altså må vi si det som er viktigst av de to alternativene... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Med fare for å gå litt (les: langt) OT:Mener du at en som vektlegger indre verdier faller ikke inn i kategorien "goodstuff"? Er ikke det litt overfladisk? Jeg er veldig spent på hva du legger i uttrykket "goodstuff" i så fall. 9552723[/snapback] Slapp av, det var ment for å provosere litt. Det var litt artig at flere nevnte at de foretrakk å se på personligheten, og så virket der dermed nesten som om de trakk konklusjonen at det var derfor de likte chubbychix. Blir hun for chubby er det uaktuelt for meg, men det er klart at personligheten betyr den del Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hehe, slik som Peter i family guy sier: "Only fat chicks have good personalities because they have to make up for looking like crap!" Endret 22. september 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg synes ikke det er så viktig og ha store pupper, det er klart at damen ikke kan se ut som en 12 åring men det trenger ikke være Pamela heller Kropp er viktig, førsteintrykket er jo kroppen så det sier seg selv. Nå til dags så finnes det klær som får selv de styggeste jentene til og se pene ut, hvis hun ikke er overvektig da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nå til dags så finnes det klær som får selv de styggeste jentene til og se pene ut, hvis hun ikke er overvektig da 9553136[/snapback] Det hender at jeg snur meg etter noen og tenker "humm.. fin?", men da tar det bare et brøkdels sekund før jeg snur hodet vekk igjen hvis hun ikke var noe heit allikevel. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Samme her, jeg snur meg ofte Er mye og se på da, men tror ikke de stakkars jentene føler seg så bra når de blir stirret på Er liksom litt Big Brother oplegg Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg liker pupper med form og litt størrelse. De må ikke være store- men passe til kroppen jenta har. Kroppsformen har mye og si for meg. Liker ikke akkurat den pære forma kroppen spesielt amerikanere har :!: Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Foretrekker litt chubby (men ikke direkte feit) og gjerne litt pupper, men slankere med små pupper er heller ikke noe problem. Det viktigste er at de er koselige å være sammen med (men om de veier 150kg og har str EE+ i pupper blir det litt for mye, samme om de veier 40kg og har str gutt i pupper) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg liker pupper med form og litt størrelse. De må ikke være store- men passe til kroppen jenta har. Kroppsformen har mye og si for meg. Liker ikke akkurat den pære forma kroppen spesielt amerikanere har :!: 9555211[/snapback] Pupper synes jeg er penest når de er mellom store, henger litt og er faste Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har det samme problemet, puppene er det første som forsvinner når jeg går ned i vekt, og de kommer liksom aldri tilbake heller. Jeg har gått ned en og en halv BH størrelse på to år, og det på tross av at jeg har lagt på meg litt igjen. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har det samme problemet, puppene er det første som forsvinner når jeg går ned i vekt, og de kommer liksom aldri tilbake heller. Jeg har gått ned en og en halv BH størrelse på to år, og det på tross av at jeg har lagt på meg litt igjen. 9555948[/snapback] Er det ikke slik at puppene blir litt mindre med tiden, det kommer vell litt an på hvor gammel du er? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det ikke slik at puppene blir litt mindre med tiden, det kommer vell litt an på hvor gammel du er? 9556381[/snapback] Det har jeg aldri hørt om, men det er fullt mulig. Jeg er 20 (Eller 19, men jeg sier jeg er 20) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det ikke slik at puppene blir litt mindre med tiden, det kommer vell litt an på hvor gammel du er? 9556381[/snapback] Det har jeg aldri hørt om, men det er fullt mulig. Jeg er 20 (Eller 19, men jeg sier jeg er 20)9557290[/snapback] puppene blir mindre når du blir gammel, men siden du er 20 så er det vell nå puppene dine burde være størst? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har du noen kilder på at puppene blir mindre? Man skulle da tro at de har en stor vekst i vente når (hvis) hun får barn. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg tenkte på alderen ettar at hun har fått barn, trodde kkanskje hun var gamlere en det hun er Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Selv om jeg er jente så ville jeg heller valgt å hatt tynn kropp med små pupper enn lubbis med store pupper. Stramme veltrente kropper er det beste. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er man smålubben og har store pupper, så ser man mye tykkere ut enn det man er. Dessuten er store pupper på store jenter gjerne ikke så veldig pene. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 bra kropp og middels pupper, men hva menes med små pupper eller? A cup? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er ei jente på 19 som er opptatt av kosthold og holde meg i form.Trener mange ganger i uka, både styrke kondisjon, og det siste året har det altså gått på bekostning av puppene. Nå er det sånn at man ikke kan velge hvor fettet skal forsvinne, men kan ikke si at jeg er overbegeistret over at puppene har blitt mindre. Men av ren nysgjerrighet, vil du ha en dame med "fit" og slank kropp med små pupper, eller ei litt mer "chubby" med større pupper? (Vet jo selvfølgelig at det finnes både slanke damer med store pupper osvosv, men det er ikke et av alternativene ) 9551190[/snapback] Mulig jeg snakker helt alene nå, men ingenting er som ei jente med pen mage (slank og veltent (ikke six-pack i relax-position)(Søk på Kari Sweets, hun har fin mage) og ei fast rumpe (Følg hintet over).... puppene kommer laaaangt senere.... Det ervel det siste jeg ser etter.... så lenge hun har mer pupper enn meg så er jeg fornøyd, og jeg er skinny.... En veltrent kropp med små pupper er 100% bedre en chubby oghalvstore pupper, men dog,ansiktet er viktigst.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er man smålubben og har store pupper, så ser man mye tykkere ut enn det man er. Dessuten er store pupper på store jenter gjerne ikke så veldig pene. 9557716[/snapback] Men er ei jente smålubben og har ørsmå puppar ser det berre teit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg