Pivotal Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Skilpadde: Veldig uenig, store pupper på store jenter får dem nok til å se mer velproposjonert ut og derfor bedre former og "tynnere". Selv foretrekker jeg faktisk at jenta er litt lubben og fremdeles har brukbare pupper Så lenge jenta har former så plager det meg ikke om hun er stor, men da er jo også store pupper et must da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Passe slank og passe store pupper = win. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Passe slank og passe store pupper = win. *bilde* Passe slank? Hva mente du egentlig her? At hun var sånn " grei nok slank, men kunne vært litt tynnere"?....Eller mente du at hun hadde en grei kropp og pupper ( altså at det var fint i dine øyner). Jeg måtte bare kommentere dette, for slik jeg tolket det du hadde skrevet så var det sånn " greit liksom/midt på treet". Endret 2. november 2008 av Juliess Fjernet bildequote Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Når begynte passe å bety midt på treet? Passe betyr passe ... Hadde ikke gjort noe om hun hadde litt mindre pupper etter min mening. Men veldig pen hun der ja. Endret 25. mars 2008 av loaf Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Store pupper er bare bra spør du meg. Liker heller ikke jenter som er veldig godt trente, eller som har antydning til muskler. Heller litt for mye enn litt for lite. Endret 26. mars 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg er enig med bildet Håks postet. Blir ikke stort bedre enn det. Mangler av rompa thought. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Rumpa har det siste ordet i saken, alltid! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Ja, dama kan være strøken. Man setter pris på både ansikt og pupper. Men hvis rumpa er dårlig fungerer det ikke i lengden. Endret 27. mars 2008 av thrice Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Store pupper er bare bra spør du meg. Liker heller ikke jenter som er veldig godt trente, eller som har antydning til muskler. Heller litt for mye enn litt for lite. Helt enig, er bedre med litt store pupper, deilig rompe og ikke så veldig godt trent. Da er de behagelige å ta på. Og man er ikke redd de skal kaste deg ut av sengen fordi de er godt trent, hihi Lenke til kommentar
fliw Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Slik kanskje? Endret 29. mars 2008 av fliw Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Vil helst ha en litt slank jente med store pupper.^^ Men hvis jeg måtte velge mellom valgene, ville jeg valgt en som er bittelitt "chubby" med store pupper. Og med "bittelitt chubby", mener jeg normal størrelse på kroppen. Litt fett er ikke noe å skjemme seg over, så lenge du har tits så det holder.^^ ~Edit~ Bildet som Håks la ut antyder til det jeg vil ha, eller rundt der et sted.^^ Endret 8. mai 2008 av Yakamaru Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Er det bare jeg som liker at jenter er jevnt proposjonerte? Lenke til kommentar
Madock Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det som er greia er at litt chubby jenter med litt større pupper, så er gjerne puppene chubby også. De henger gjerne, og da er det bare mye bedre med små pupper og bra kropp og ikke minst rumpe Så konklusjonen for min del er; "chubby" jenter med større pupper < jenter med bra kropp og litt mindre pupper Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 "Er enden god, er allting godt! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Om dama har et mindre pent ansikt, hjelper det ikke mye med en pen kropp. Ansikt kommer alltid først. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Chubby og pupper, uten tvil. What he said. Store pupper er stort pluss, gjerne på ei dame som er en smule chubby også, gjør meg ingenting Heller det enn ei skikkelig veltrent dame med nesten bare nippler å gripe fatt i! Eks friidrettsutøvere, der er det jo nesten et forbanna vaskebrett! Turn-OFF! Chubby eller ikke chubby, store pupper = win Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 alle her tenner meg faen på pupper romper eller fitter, skal du ha bra dame må ho ha deilig lår Lenke til kommentar
Gant! Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nr. 1 = Pent ansikt. Nr. 1 = Tynn Nr. 1 = Nice tits Nr. 1 = Nice ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg