Gå til innhold

Slarkete bakdeksel på Nokia 6120 Classic


Anbefalte innlegg

Ja, her er historien min:

 

Jeg kjøpte Nokia 6120 Classic hos Amentio for ca. 3 uker siden. Etter den første dagen oppdaget jeg at mobilen hadde et løst bakdeksel, det fallt ikke av men det "skilidde" mens man skrev. Jeg sendte en mail til butikken hvor jeg kjøpte den (Amentio.no). Slik så mailen ut:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hei!

 

Jeg vet ikke om dette er riktig e-post adresse å sende dette på, men jeg prøver alikkevel siden jeg ikke fant en annen e-post adresse for kundeservice. Her er saken min:

 

Jeg hadde bestilt en Nokia 6120 Classic (Faktura INV ----) hos dere, og alt virker bra med telefonen og det gjør det til en viss grad fremdeles. Saken er at bakdekselet på telefonen rikker seg 3mm opp/ned hver gang jeg tar opp telefonen eller beveger den i hånden. Dekselet faller ikke av, men beveger seg og gjør det tungvint å skrive meldinger på telefonen. Så jeg lurer på hvilken måte dette kan repareres. Telefonen har ikke vært utsatt for spesielt røff behandlig, og har vært i en mobileske hele tiden. Jeg har samtidig merket at flere personer har problemer med dette. Så jeg lurer på hva som kan gjøres med dette problemet...

 

Håper dere kan hjelpe meg med å finne fram til en løsning på dette problemet.

 

MVH,

 

Sasa B

 

En uke senere (i dag) fikk jeg dette svaret:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
(Please keep the subject when replying to this mail)

Hei,

 

For reperasjon på Nokia mobiltelefoner må vi henvise deg til vår servicepartner. Nokia:Delta Service tar seg av alt med garantier, Service: 32242870

Doa rep. Etc. Service Support: 82020920Adresse: Bjørnstjerne Bjørnsonsgt 118, 3044 Drammen

 

Vennligst send telefonen inn til oppgitt adresse for reperasjon.Husk å legg ved ordrebekreftelse, feilbeskrivelse samt returadresse. Du kan og ta kontakt med ditt lokale serviceverksted.

Du trenger da kun ordrebekreftelsen (mottatt pr.mail)Oversikt over Nokia sine servicepartnere finner du på følgende side:http://www.nokia.no/support/repair/service.php Dersom varen er levert til reparasjon og testes feilfri vil det faktureres et testgebyr samt returporto.Gebyret blir beregnet ut ifra arbeidstid brukt for å gjennomføre testing av varen.

 

Mvh

 

Amentio AS

 

Så hva vil dette si? Jeg må komme meg til Drammen eller Oslo, og satse på at dette er en fabrikkfeil? Hvor mye vil det koste meg hvis den testes feilfri?

 

Takk for alle svar...

 

Edit:

Dekselets tilstand blir verre og verre og nå lager det klikklyder når jeg presser det ved vanlig bruk...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokia har 1 ukes DOA. Butikken svarte deg etter 1 uke. Hmm

 

Du burde fått ny telefon og ikke måtte sende den på verksted

9551286[/snapback]

Kødder du med meg? Jeg sendte e-posten til dem 7. september 2007 19:32:17 og motokk svaret 21. september 2007 12:39:39. Dette er jo faktisk 13 dager. Så jeg kan be om en ny?

 

Det er ikke et stort problem, men hadde vært fint å få det ordnet. Så de er nødt til å betale for dekselet, siden det ikke er min skyld, og jeg kan be om en ny mobil hvis jeg føler for det?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...