ebe Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 I det siste har jeg lagt merke til noe merkelig som skjer av og til. Plutselig er d akkurat som noe "flyr" over skjermen frem og tilbake og visker ut deler skjermen, for så å bli normalt igjen. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Høres jæsli spooky ut. Sjekket for virus? -- Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hm.. Spooky ja.. Vurdert å få deg litt luft? Men.. Spøk til alvor.. Du bør nok sjekke for virus ja. Lenke til kommentar
Superkorn Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Dette minner meg om en skummel japansk film med navn Pulse. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Utdrag: It spreads quickly and soon PC after PC boot up all over the country, showing unsettling web camera transmissions of solitary, shadowlike figures from a not entirely real realm. Not long after this people all over the place begin to disappear… The monster hit The Ring (OIFF 2000) initiated a tsunami of Asian horror pics, all relying on mood and psychological terror rather than cascades of blood and body parts Ja dette lover godt.. .exe Lenke til kommentar
ebe Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 hehe.. D er serriøst skummelt.. Så det første gang på søndag med rimelig fylleangst. D var ingen god opplevelse.. Har ik noe virusprog. for tiden. Har visst nettopp gått ut på dato. Det er Norton. Hva bør jeg skaffe meg? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg er 99.99999999 % sikker på at du har et virus av et slag ! Ellers kan slikt ikke skje. Kanskje en trojaner også...? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Skjermen din er besatt med noe... kanskje en poltergeist eller noe... det du trenger er en eksorsist, en dævel-utrydder eller noe lignende (kanskje en prest). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå