Gå til innhold

MS Outlook "LØST AV MEG DELV"

Anbefalte innlegg

Hei jeg laget en backup fil av min Personelig mappe av mailer og det ....

Denne filen er en .pst men da jeg prøve og importere denne filen får jeg denne meldingen opp:

errorra5.th.png

Jeg har også prøvd og lage en mappe som heter test i en annen personelig mappe men får samme feilmeldingen.

Dette er ikkje samme pc som jeg tok backup av men en ny pc som eg ska impotere de gamle mailene men får ikkje dette til :no:

Noen forslag?

Endret av Speedy610
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er aldri noe sjakktrekk å importere (eller eksportere) en hel pst-fil om det ikke er helt spesielle årsaker til at du må det (ulike versjoner av Outlook f.eks.). Det er bedre å åpne den andre pst-filen direkte fra File -> Open -> Outlook Data File... (eller tilsvarende for norsk versjon) og deretter kopiere over de elementene du ønsker til den nye pst-filen.

Lenke til kommentar
Det er aldri noe sjakktrekk å importere (eller eksportere) en hel pst-fil om det ikke er helt spesielle årsaker til at du må det (ulike versjoner av Outlook f.eks.). Det er bedre å åpne den andre pst-filen direkte fra File -> Open -> Outlook Data File... (eller tilsvarende for norsk versjon) og deretter kopiere over de elementene du ønsker til den nye pst-filen.

9551658[/snapback]

Ja men det var akuratt det samme Outlook version som lå på den gamle pc og;)

Det var Outlook 2003

Lenke til kommentar

Det var ikke det som var poenget. Import og eksport bør kun brukes om det er eneste mulighet til å få åpnet en pst-fil som er i en annen versjon. I alle andre tilfeller bør du åpne pst-filen slik jeg beskrev i første post.

Outlook 2003 kan forøvrig bruke både ny og gammel versjon av en pst-fil.

Lenke til kommentar
Det var ikke det som var poenget. Import og eksport bør kun brukes om det er eneste mulighet til å få åpnet en pst-fil som er i en annen versjon. I alle andre tilfeller bør du åpne pst-filen slik jeg beskrev i første post.

Outlook 2003 kan forøvrig bruke både ny og gammel versjon av en pst-fil.

9552250[/snapback]

Da er jeg med deg men jeg gjore det sånd i allefall og det fungere ;)

Lenke til kommentar
Joda, det fungerer å eksportere og importere (hvis det var det du mente fungerte) men du mister en del informasjon samt at det er fare for at e-postprofilen blir ødelagt. Godt det fungerte uansett. :)

9552708[/snapback]

hehe ja

men tok jo en self backup før jeg gjorde dette her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...