Isbilen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 I dag, da jeg var på Meny og gjorde helgehandlingen, plukket jeg med meg en pose Hurlumhej Mix fra Bonbon. Da jeg sto i kassen og trakk kortet, syntes jeg handlekurven var blitt litt i overkant dyr, og ganske riktig, godteposen var trukket TRE ganger i stedet for en. ... Prøver de bare å lure kundene sine, eller? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Sikkert en feil. Er vel ikke værre enn å si ifra? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Feil skjer. Du fikk pengene tilbake, eller sa du ingenting og gikk din vei? I så fall ga du bort 2 godteposer Edit: DERFOR (nå høres jeg sikkert ut som en paranoid 70åring) er det alltid greit å sjekke kvitteringa raskt før man drar Endret 22. september 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 I dag, da jeg var på Meny og gjorde helgehandlingen, plukket jeg med meg en pose Hurlumhej Mix fra Bonbon. Da jeg sto i kassen og trakk kortet, syntes jeg handlekurven var blitt litt i overkant dyr, og ganske riktig, godteposen var trukket TRE ganger i stedet for en. ... Prøver de bare å lure kundene sine, eller? 9551127[/snapback] Jepp,de svindler deg med vilje,så ring TV2 Hjelper Deg og FBI MED EN GANG !! Ærlig talt,det må da for fean være lov å gjøre feil uten at folk skriker svindel og lureri hver eneste gang ?? Gå tilbake,og snakk HYGGELIG OG HØFLIG med personen i kassen,så ordner dette seg garantert... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Dette er for dumt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg