FaintedGhost Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 har er br7004br og den tok kvelden i går grunnet ett strømbrudd. er noen ic krestser som er gåene (fikk jeg høre av en computer smarting som så på den) noen som vet hvor jeg kan på reppa den for en billig penge? skulle drept viken energinett Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Husker jeg ikke feil så har SMC livsgaranti på produktene sine? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Btw, tror ikke animerte avartar's var "lovelig" Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 har hatt den siden avatars kom på dette forumet har den enda så jeg tror det går greit :wink: Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Husker jeg ikke feil så har SMC livsgaranti på produktene sine? Den dekker sikkert ikke feil å strømnettet og nå har de tydeligvis åpnet den også så da kan han vel glemme det. Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 den er åpnet og jeg sjekket litt rundt og så at nærmeste smc support var i spania :o , kan jo ikke stemme, jeg må vel bare kjøpe meg en ny da --------------------------------------------------------- skulle fortsatt ønske viken energinett konkurs Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 den er åpnet og jeg sjekket litt rundt og så at nærmeste smc support var i spania :o , kan jo ikke stemme, jeg må vel bare kjøpe meg en ny da De har jo en importør som hånterer reklamasjoner, den lønner seg ikke og reparere så du ville nok bare ha fått en ny. Det kan jo hende PSU-en er skylden i at den havarerte så du kan jo sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå