OJ_Sledge Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hei,jeg har en Asus A6B00U bærbar maskin som jeg nå har fått et problem med som jeg håpte noen kunne hjelpe meg med. Jeg slår på maskinen på vanlig måte,og venter på at maskinen skal laste inn Windows XP som jeg har på PC-en,men i det windows nesten har lastet ferdig og jeg ser skrivebordet,fryser maskinen seg helt etter 10-15 sekunder(rekker ikke å gjøre noe).Slik står den en liten stund,før jeg får "blå skjerm" og den starter seg på nytt av seg selv. Hva er problemet,noen som kan hjelpe meg videre med dette? Endret 22. september 2007 av OJ_Sledge Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei,jeg har en Asus A6B00U bærbar maskin som jeg nå har fått et problem med,som jeg håpte noen kunne hjelpe meg med. Jeg slår på maskinen på vanlig måte,og venter på at maskinen skal laste inn Windows XP som jeg har på PC-en,men i det nesten jeg kommer inn i windows og ser skrivebordet,fryser maskinen seg helt etter 10-15 sekunder(rekker ikke å gjøre noe).Slik står den en liten stund,før jeg får "blå skjerm" og den starter seg på nytt av seg selv. Hva er problemet,noen som kan hjelpe meg videre med dette? 9550858[/snapback] Sannsynligvis er det et program som lastes inn som er problemet. Forsøk derfor å boote opp i sikkerhetsmodus (trykk F8 rett før du får windowslogoen) og deaktiver et og et program fra å starte opp automatisk evt. avinstaler det. Du kan også forsøke å gjøre en rollback til en tidligere dato eller bare krype helt til korset: Reinstallere windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå