KristianF Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har hørt noen si at jeg kan få mye bedre bildekvalitet fra PS2'en vist jeg kjøper en annen type kabel som skal være så mye bedre. Har nettopp kjøpt meg et 42" hd-ready LCD TV, og Play Station 2 spill er veldig utydelige på det. Skrift er nesten umulig å lese, og bildekvaliteten er jævli. Hvor får jeg tak i sånn annen kabel, og hva koster det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Den Offisielle Componentkabelen Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Jeg har hørt noen si at jeg kan få mye bedre bildekvalitet fra PS2'en vist jeg kjøper en annen type kabel som skal være så mye bedre. Har nettopp kjøpt meg et 42" hd-ready LCD TV, og Play Station 2 spill er veldig utydelige på det. Skrift er nesten umulig å lese, og bildekvaliteten er jævli. Hvor får jeg tak i sånn annen kabel, og hva koster det? 9550833[/snapback] Kjører PS2 , med original kabler. På en full HD 42" Toshiba. Kjempe bilde. HD Ready er så "mangt" Men har du HDMI inngang på TVn. Så er det verdt et forsøk. Du får en slik kabel for under 200,- Endret 23. september 2007 av JollyRoger57 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå