CoaX- Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei Kjøpte nettopp denne switchen for å dele internett forbindelsen min både til PC-en og ps3en. Prøvde å koble i internett kabelen i port 5 og PC-en i port 4, men fikk ikke internett forbindelse. Noe triks jeg må gjøre for å få den til å virke? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei Kjøpte nettopp denne switchen for å dele internett forbindelsen min både til PC-en og ps3en. Prøvde å koble i internett kabelen i port 5 og PC-en i port 4, men fikk ikke internett forbindelse. Noe triks jeg må gjøre for å få den til å virke? 9550571[/snapback] Hmm, er noen av portene merket "Uplink" eller lignende? Prøv å koble "internet" i denne... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Er "internett" rett fra veggen? Eller fra modemet? Dette er bare en switch, som gjor at du ma ha en router og modem over denne i hierakiet. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Får du lys i lampa merket 4 og 5? Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Får du lys i lampa merket 4 og 5? 9552740[/snapback] får lys i lampen med internett kabelen ja, den blinker. bor på en studenthybel, så internett taes rett fra veggen:P ser ikke at det står uplink noen plass, kanskje port nr1 er standard? hehey! det fungerte når jeg koblet kabelen i 1. nå blinker alt og alle er fornøyd:D takk for tips Endret 23. september 2007 av CoaX- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå