mbst Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Jeg er lei av dårlige frisører.. vet sjelden hva man får før man er ferdig.. Lurer på tips om en frisør i Oslo bykjerne som har et greit pris/ytelsesforhold. Et sted hvor det virker som om de har litt innsikt i hva de driver med. Pris ikke særlig over 350kr for relativt enkel herreklipp. Var fornøyd med H2 i Trondheim, men vil ikke si det samme om navnebroren i Oslo. Litt stiv pris (425), for en nesten under middels klipp. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Finn en plass som tilbyr lærlingklipp. Da vil du nok komme deg under 350,-. Prisen går nok opp til mer sentrumsnært du kommer i Oslo. Tror det er en billig en i bakken nedenfor politihuset på Grønland (Beirut frisør e.l.) Vet at mange klipper seg billig der. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Hvor mye kostet H2 i trondheim for enkel herreklipp? Ser etter no billig og greit i trondheim Lenke til kommentar
mbst Skrevet 26. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg betalte 350 på H2 i Trondheim, eller var det 375? Slik sett var det ikke det alle billigste man finner. Men var veldig fornøyd. Tror frisøren het Torbjørn, Torgeir eller noe annet på T. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Klipp deg hos en kjent frisørkjede, som f.eks Nikita. En lærling der tar 220 kr, og de er svært dyktige. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Jeg pleide å klippe meg hos Adam og Eva, og var vel stort sett fornøyd - med unntak av at de brukte rundt 1 time(!) på å klippe meg. For ca 1 år tilbake svitsjet jeg til Studio Alf på Grensen og er meget fornøyd. Prisen husker jeg ikke helt, men ca. i underkant av 500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå