cFc Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg lastet ned et spill på gøy, ettersom at jeg har en ventetid etter formatering før jeg får tak i mine forrige spill. Spillet jeg lastet ned var Infernal. Om det vet jeg ikke stort, men jeg trodde virkelig det skulle funke. Under installasjon kom det opp om jeg ville installere directx 9, jeg trykket ja, men det sto at jeg allerede hadde Directx innstallert og skulle derfor ikke innstallere det på nytt. Men når jeg da går inn i spillet så kommer det opp at "Infernal requires DirectX 9 compatible graphic cards". Jeg har lastet ned den siste versjonen av Catalyst fra ATI sine sider. Hva kan jeg gjøre? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Radeon 9200 støtter ikke Microsoft® DirectX® 9. Kun Microsoft® DirectX® 8.1. Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Skjermkortet er rett og slett utdatert i forhold til nye spill, og har vært det lenge. Hvis resten av maskinen din er like gammel som skjermkortet, er det neppe nok å bare bytte ut dette. Å oppgradere skjermkortet alene er bortkastete penger, siden standarden er endret siden DX8-kortene var i salg. Du må ha ny prosessor, nytt hovedkort, nytt minne, ny strømforsyning og gjerne nytt operativsystem i tillegg. Skal du spille nyere PC-spill må du ha deg en ny maskin, enkelt og greit. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Ajaj. Der gikk du jammen rett på sak. Det kommer til å svi på pungen, eller bestemors pung for å si det sånn Jeg har en AMD Athlon 2200 + som kan gi 2,0 ghz. Og 1 gb ram. Det burde da funke, sammen med det jeg tror er et FN-41 hovedkort og et nytt grafikkkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå