Myou Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Trodde aldri at jeg skulle få PS3 før prisen hadde gått ned en god del, men jaggu fikk jeg meg den idag Fattern bare ga meg ett take it or leave it tilbud på at jeg skulle betale halvparten og samme med han. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 grabba man! det kommer til å komme noen gode spill . selv syntes jeg spill utvalget er litt dorlig enda. for maskinen er utrolig vansklig å kode spill til. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Ja, selv så gleder jeg meg til metal gear solid 4, og Assassins creed. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Grats Fått meg ps 3 jeg også :!: :!: Lenke til kommentar
Myou Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Det var flott å høre Får ikke spilt i dag. Er i oslo nå, vente med å spille til jeg kommer hjem i morgen. Gleder meg til å prøve Ninja Gaiden Sigma. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Grats! Add meg på PSN da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå