Jimmarn Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hei.. slo på PC-en i dag å når jeg åpner f.eks Internet Explorer og søker på Google så får jeg ikke frem resultatene... skjønner ike hva som er galt.. skriften er borte andre steder også... f.eks på Logitech Quickcam prog mitt. der det sto Ta Bilde før står det ingenting lenger... noen som vet hva som er galt? Endret 23. september 2007 av DeTrix Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hmm... Er det nokon skrifttypar som er der, men andre er der ikkje? Har du avinstallert nokre fontar i det siste? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 nope.. er ikke noe sånt... restarted bare så var alt helt rart... aldri vert borti no sånt før Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Boot f8 sikkerhetmodus se om det er det samme der. Du kan poste en logg,for og sjekke spyware-virus. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 da har jeg laget en logg.. håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Loggen ser grei ut. Du må svare på dette. Boot f8 sikkerhetmodus med nettverk se om det er det samme der. Bruk kun google. Er det ikke det. Gjøre dette i sikkerhetmodus. Kontrollpanel-brukerkonto-opprett en konto. Du har også muligheten til og gjennopprette til et tidspunkt før dette skjedde. Boot logg deg på den nye kontoen. Endret 22. september 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) oki skal prøve nå takk skal du ha hmm.. hjalp ikke prøver system oppretting men hver gang får jeg beskjed om at den ikke kunne fullføres får prøve en gang til men så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... vil ikke formatere der ja.. tusen takk for hjelpen.. nå er det i orden igjenn et problem bare men det finner jeg sikkert ut av.. Fil osv er borte fra IE7 Endret 23. september 2007 av DeTrix Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det berre frå IE7? Isåfall, så har du endå ein god grunn til å legge frå deg søpla og laste ned opera eller firefox. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) hehe ja er bare i IE... men vet ikke jeg.. bruker jo Firefox også men jeg synes IE virker raskere ved lesing av bilder etc her er ihvertfall et bilde Endret 23. september 2007 av DeTrix Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Trur det skal vere slik, i alle fall så er min slik. Og eg har naturleg nok ikkje brukt Internett eksploderer så mykje at det gjer noko. Men, ærleg talt, eg synst ikkje synd på deg om du får virus eller noko anna drit for å seie det sånn. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Det skal ikke være sånn nei... var i orden før jeg resatte det.. Ja IE har en del sikkerhets hull... Det som mangler er Fil Rediger Vis og Innstillinger å sånn mangler... også er jp googlebaren borte Endret 23. september 2007 av DeTrix Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 ja, Nå får jeg ikke opp Internett Options nå... fader ass... bare lukker seg med engang! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kjør clean install av XP, og hold deg unna se-den-hete-naboen-din-paa-cam.com fra nå av ok? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 lol.. er aldri så dum å gå inn på sånne linker... men skal snart kjøpe ny pc å har en kjøper av denne så formaterer da Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Ja ja så var det og sette inn i ting. Høyere klikk øverst på linjen,så kan ta frem menylinjen eller googlinjen. Endret 23. september 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå