Scotty Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hei. Ser etter et sted hvor jeg kan leie høytalere/forsterker/komplett anlegg i en uke, hvis det finnes noe slikt altså. Takk. Endret 22. september 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 hifi klubben leide vell ut før , men er ikke sikker på om de driver med det enda . ellers så må du nok kontakte en firma som driver med PA og stage rigging , de leier ut utstyr , men billig er det neppe . Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvis det skal brukes til ett party så er det bare å leie noe PA greier. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Det skal ikke være noe store party greier. Så skal ikke være PA. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Da kan du jo høre med noen hifibutikker om du kan ha med deg noen produkter hjem til testing. Mulig du må betale noe depositum for det, men det vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
espenal Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Finnes mye "lite" pa-greier også, som du fint kan bruke hjemme. Kan f.eks. anbefale HK elias låter fint og passer inn i bagasjen på enhver stasjonsvogn (har lurt det inn i sedaner også). Hvor i landet er det du holder til? Så kan jeg kanskje peke deg i retning av noen som har. Dette behøver ikke være så veldig dyrt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Bor ca 30 min sør for oslo.. så alt i oslo området fungerer fint./akershus Lenke til kommentar
espenal Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bor ca 30 min sør for oslo.. så alt i oslo området fungerer fint./akershus 9622631[/snapback] Tonnevis av muligheter i dette området. Blir jo litt partisk siden jeg har jobbet endel for show teknikk i drammen. Har elias, ta kontakt med Espen Andersen 917 16 968 så får du sikkert et greit tilbud av han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå