( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nja, Bungie lager spillet - Microsoft fikser resten. Microsoft tar ansvar for feilen sin, sånt står det respekt i. Jobben til Bungie er ikke å markedsføre spillet, men å faktisk lage det. Forstår at du er sur, men det er ikke logisk å la sinnet gå utover Bunie. Det er ikke de som er kvalitetssjekkerne. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Loeve leker dum? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nah, jeg er bare utrolig sint. Uansett, stikker på Elkjøp og spør om å få tilbake mellomlegget og et standard-spill nå, hvis ikke blir det vel så jeg sender inn spillet til Microsoft. Tudelu. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kjøpte min LE på elkjøp, kom på at jeg hadde lest om ripe problemet og åpnet opp for å sjekke, joda her var det dype riper på den ene disken. Gikk så tilbake for å bytte, måtte åpne 3 forskjellige LE boksen før jeg fant en uten riper , tror nok ms angrer litt på denne pakke patenten nå. Forøverig koster jo LE på elkjøp 795,- mener å huske att denne var annosert tidligere for 599,- stemmer det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg betalte 599,- for LE på Elkjøp. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 fikk min LE edition på tirsdag og ja game disken var løs inni. men utrolig nok var disken nesten helt mint. gla min ikke ble herpa Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kjøpte LE på Spaceworld, og ingen av diskene var løse inni, og cd'ene var heller ikke ripet.. Lucky me! ^^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Diskene mine er heller ikke ripet, og fungerte i en time. Ikke ta gleden på forskudd :] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Høres mest ut som om du har fått den klassiske defekte 360 drev situasjonen. Testet andre spill? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Oppdatering: Fikk byttet spillet og sitter nå på en normal-versjon. Fungerer fortsatt ikke, og det var dermed ikke spillet. Fifa 07, Gears of War og Hitman fungerer fint, så gud vet hva som skjer. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Opplevde det samme med Oblivion. Det klikket, alle andre spill funket. Send inn 360en. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Jepp. Ringer kundeservice nå. Grr. edit. To fluer i én smekk, siden Xbox Live-kortet jeg kjøpte i butikken heller ikke funket. Gud. Endret 27. september 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jepp. Ringer kundeservice nå. Grr.edit. To fluer i én smekk, siden Xbox Live-kortet jeg kjøpte i butikken heller ikke funket. Gud. 9588686[/snapback] Det er karma! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja visst. Slik går det. Lenke til kommentar
Thazul Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Faen, kjøpte Halo 3 LE igår på elkjøp også var den ødelagt jaja tenkte jeg får vel bytte... så bytta jeg... så virka'n ikke... så jeg bytte igjen... virka heller ikke.. Bytta Igjen.. Virka Heller Ikke. Bytta IGJEN og nå fungerte det for 1 matcmaking kamp som heter Lone Wolfes.. Også klikka det.. WTF LIX SERR OMG ROLF.. Skal dra til elkjøp imorgen og bytte LE crappy mot Den vanlige.. Synd.. jeg likte å ta på koveret Lenke til kommentar
Typho Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er nok dessverre stor sjangse for at det er noe feil med selve Xbox 360 maskinen din Har liten tro på at det hjelper å bytte til den vanelige versjonen, da det er den samme utgaven av spillet i alle versjonene. Ville ha ringt kundeservice. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Var å rota i Halo kurven til elkjøp i dag, tok tak i en LE(?) boks og den hadde tydeligvis løse plater i seg, den vanlige utgaven jeg holdt på tror jeg var i orden. Slikt kan skje, men ikke så ofte. Lenke til kommentar
Thazul Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ja det er noe med Xboxen! arr! hva skal jeg gjøre? :/ kjøpte en vanlig 1 idag også.. virka ikke!! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har du ikke da "ødelagt" en hel bråte med godt fungerende Halo 3-spill for Elkjøp? Lenke til kommentar
Thazul Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 jo ringte dem og sa at xboxen min ikke kan lese halo 3 cd'er... men uansett da.. jeg er trist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå