CosmoK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fikk min fra AbsoluttSpill idag, og jeg bor i Stavanger. Disc'en lå løs inni, og stål box'en har en bulk som var godt gjemt under MS klistremerket. Ser noen fine riper på DVD-en nå ja... Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fikk min Limited fra Absoluttspill. Discen var løs, men kun noen ubetydelige riper... ikke noe problem å spille Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) riper i DVD-en er enkle å fikse... Dette gjør du : Åpne en banan, gnu selve bananen på hele platen din i ca. 1 min, etter det bruk skallet til bananen og smørr ut i ca 1.min. Etter dette tørker du med helst en klut i 3-5min. Etter dette skal ripene være borte og spillet som godt som ny EDIT: Vil dere ha ett par video snutter som demonsterer dette, bare si ifra. Endret 25. september 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 fikk mitt fra absoluttspill.no idag jeg også...........begge dvdene var løse med noen skraper....har ikke fått testet det enda men tester det etter 70s show Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=172602 http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...ent-program.htm Endret 25. september 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Heldigvis fungerer spillet bra til tross for en del riper i discen. Bare å håpe det fortsetter slik.."bank i bordet"... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Funker fint med tannkrem også tenker på for og fikse ripene. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Jeg kommer ikke til å levere spillet tilbake. Det var bare en liten ripe og den gjorde visst ingenting. håper jeg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Så lenge spillet fungerer, er det ikke verdt å bruke flere uker på å få et nytt et. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har alle bestilt Limited Edition siden alle har fått løs disk? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har selv kun bestilt 2 Leg.Edt. Så jeg vil ikke tro jeg opplever problemet. Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fikk min fra Absoluttspill i dag (bor i Oslo) og begge diskene var løse. Tilogmed litt riper (ikke skikkelige tror jeg). Skal snart prøve den. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har alle bestilt Limited Edition siden alle har fått løs disk? 9573358[/snapback] det er som regel Game disken som er løs fordi det er den som ligger opp ned da man ser på addressefeltet. i min var det kun game discen som var løs og det var noen små riper i den Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fikk mitt fra Absolutt i dag, bor i Bergen Mine disker er også litt oppskrapete.. ser ikke så gale ut, så håper det ikke kommer til å gjøre noe.. hakke prøvd det enda, ettersom jeg skal klare å vente til i morgne, så jeg får bruke hdtven og anlegget i stuen^^ Boksen var derrimot ganske bulket på den ene kanten og det ser ut til at dette medvirker til at cden sitter dårlig på plass.. Syntes dette er veldig dårlig designiet og testet, ettersom noe slikt skjer med så mange eksemplarer.. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 har alle som har bestilt jernkover, fått riper i cden? :/ Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 har prøvd mine DVD-er nå og de virker Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Om spillet starter fint så betyr ikke det at det ikke kan være problemer med å lese andre steder på platen på et senere tidspunkt ut i spillet. Om platen er svært ripete hadde jeg ikke akseptert det. Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Om spillet starter fint så betyr ikke det at det ikke kan være problemer med å lese andre steder på platen på et senere tidspunkt ut i spillet. Om platen er svært ripete hadde jeg ikke akseptert det. 9573985[/snapback] Kjenner godt til slike problemer.. På min Halo 2 cd så fikk jeg en saftig liten ripe på cden etter noen måneder. det endte opp med at jeg ikke kunne spille igjennom enkelte baner.. som igjen medførte at jeg ikke kunne spille det på 360en min ettersom jeg kun kunne spille igjennom noen få baner.. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har samme problem som mange andre her. To ripete disker, men begge funker. Hvem vet hvor lenge? Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg fikk også min LE i dag og med samme problem. GameDiscen var løs. Noen små riper hehlt innerst på CD-en, men spillet spiller som bare det. Det som er greia er jo at viss man spiller seg ut i spillet og så slutter spillet og virke så er det ikke noe problem å bytte det inn på det tidspunktet siden MS sier på de sidene som er linket ovenfor at bytting kan skje helt frem til 31/12/07. Så de som har fått sin LE nå med små riper har god tid til å bytte discen viss den skulle vise seg å ikke funke på senere tidspunkt i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå