Gå til innhold

Løs DVD i Halo 3 Limited Edition


Dofty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

riper i DVD-en er enkle å fikse...

 

Dette gjør du :

 

Åpne en banan, gnu selve bananen på hele platen din i ca. 1 min, etter det bruk skallet til bananen og smørr ut i ca 1.min.

 

Etter dette tørker du med helst en klut i 3-5min.

 

 

Etter dette skal ripene være borte og spillet som godt som ny :D

 

EDIT: Vil dere ha ett par video snutter som demonsterer dette, bare si ifra.

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Fikk mitt fra Absolutt i dag, bor i Bergen

Mine disker er også litt oppskrapete.. ser ikke så gale ut, så håper det ikke kommer til å gjøre noe.. hakke prøvd det enda, ettersom jeg skal klare å vente til i morgne, så jeg får bruke hdtven og anlegget i stuen^^

Boksen var derrimot ganske bulket på den ene kanten og det ser ut til at dette medvirker til at cden sitter dårlig på plass..

Syntes dette er veldig dårlig designiet og testet, ettersom noe slikt skjer med så mange eksemplarer..

Lenke til kommentar
Om spillet starter fint så betyr ikke det at det ikke kan være problemer med å lese andre steder på platen på et senere tidspunkt ut i spillet.

 

Om platen er svært ripete hadde jeg ikke akseptert det.

9573985[/snapback]

Kjenner godt til slike problemer.. På min Halo 2 cd så fikk jeg en saftig liten ripe på cden etter noen måneder. det endte opp med at jeg ikke kunne spille igjennom enkelte baner.. som igjen medførte at jeg ikke kunne spille det på 360en min ettersom jeg kun kunne spille igjennom noen få baner.. :(

Lenke til kommentar

Jeg fikk også min LE i dag og med samme problem. GameDiscen var løs. Noen små riper hehlt innerst på CD-en, men spillet spiller som bare det.

 

Det som er greia er jo at viss man spiller seg ut i spillet og så slutter spillet og virke så er det ikke noe problem å bytte det inn på det tidspunktet siden MS sier på de sidene som er linket ovenfor at bytting kan skje helt frem til 31/12/07. Så de som har fått sin LE nå med små riper har god tid til å bytte discen viss den skulle vise seg å ikke funke på senere tidspunkt i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...