Dofty Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Hentet mitt på Komplett istad, og synes at DVD-en satt godt nok i.. Tror ikke dere skal være så veldig bekymret 9565576[/snapback] Får håpe det er saken for oss andre også! Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har ikke lest alle innlegg her, men etter å ha lest denne posten på Bungie forumet http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=13117795, ser det ut som dette er bogus ført i pennen av alltid like troverdige SDF (Sony Defense Force). Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Nå har jeg akkurat hentet HALO 3 The Collector's Edition i postkassen, MEN hva hører jeg?? Det klirrer inni boksen Heldigvis ser DVD-en helt fin ut! Skal testes nå Edit: Etter nærmere undersøkelse ser jeg noen bitte små lignende riper, men spillet starter iallfall Endret 25. september 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fikk akkurat ein telefon fra mamma om at spillet var ankommet Håper det ligger trygt inni der... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Fikk akkurat ein telefon fra mamma om at spillet var ankommet Håper det ligger trygt inni der... 9570716[/snapback] Bare la mamma riste litt på den , så høres det lett om den er løs Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bare la mamma riste litt på den , så høres det lett om den er løs 9570736[/snapback] Hvis man tar denne setningen ut av kontekst høres det lugubert ut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Huff da Martin Da var det som fryktet, begge discene skranglet fritt i coveret (overraskelse) og har noen flott merker, spesielt game discen. gratulere MS som tom. lever kvalitets cover som det ljomer etter....faen. Endret 25. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=623161 Ser ut som det er et utbredt problem. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Da var endelig Halo 3 Ltd edition i hus, men som jeg fryktet hørte jeg med en gang at noe var løst inne i boxen. Håpet det var noen annet enn discene, eller i det minste bare bonus discen, men neida. Selvfølgelig var det game discen som hadde slitt seg løs mens bonus discen satt trygt forspent på sin plass Er veldig spent på hvordan dette går, men det er uansett for jævlig at sånt skjer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja det er typisk det at det måtte vere game discen som var mest preget. Er jo bingo dersom min nye premium lider av dårlig laser i tillegg da. Er lite sugen på å sende min CE inn til absoluttspill.no med det samme også Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Næ-næ-nænæ-næææææ! ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har alle som har bestillt fra absoluttspill fått spillet? det har ikke jeg kanskje posten kommer veldig sent på dagen i Stavanger Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 bor i sandnes jeg da, men jeg tok oppkrav på AS så kommer vel ikke før imorgen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Eg fikk det ikkje i dag!! bur i nærheten av haugesund. Postvesenet burde ikkje eksistert. dem klarer jo ingenting. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 rogaland vettu, sikkelig treige med posten. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har alle som har bestillt fra absoluttspill fått spillet? det har ikke jeg kanskje posten kommer veldig sent på dagen i Stavanger 9571687[/snapback] jeg fikk spillet mitt idag. bor i hedmark Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 rogaland vettu, sikkelig treige med posten. 9571835[/snapback] Har alltid tatt 1 dag før fra AS, faen så iriterende. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg fikk det i dag, og diskene var løse med noen få riper i. Dokumentar-disken så i tillegg ut som den var skittete..! Litt bummer. Har forøvrig ikke fått prøvd enda, fikk akkurat tre røde ringer. Må bruke handkle-trikset. Typisk altså. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Fikk min i dag. Ja DVD var så løs så, faktisk mange riper i DVD`en. Men den funker helt perfekt. Håper det forsetter slik Edit: Hmm når du er i startmenyen og ikke gjør noe så kommer en liten "video" etterhvert. Her hakka lyden faktisk... Hmm.. Håper ikke at dette gjelder fler steder i spillet. Endret 25. september 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Legendary'n som poppet opp hos IGN hadde også løse DVD-er, begge to. Vises i utpakningsvideon deres, men de gikk ikke inn på at det var riper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå