MooseOnTheRun Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 hei! Jeg var litt uheldig her om dagen og klarte og trykke på F8 tror jeg det var under oppstarten og gå inn på "Delete all restoration data" og trykke enter,men når jeg merket hva jeg gjorde slo jeg av datan. Hva betyr og gjør det? hvilke konsekvenser? Datan funker fint kanskje litt treigere men eller helt finn... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 http://www.google.no/search?hl=no&q=Delete...-s%C3%B8k&meta= Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 jeg søkte på google før jeg postet, men fant lissom ikke no sted hva det gjorde bare at man skulle gjøre det også det osv. Ingen som kan forklare? Har søkt på microsoft også men skjønner fortsatt ikke no, mulig det bare er jeg som er veldig tett i pappen og dårlig i engelsk. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 ingen som vet noe om det? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 "Delete all restoration data" Dette er noe som du burde lese i leverandørens bruksanvisningen. Det må være en funksjon som leverandøren/produsent har ordnet. Det kan betyr hva som han definerer som #restoration data# Uprovosert vil jeg tenke at du har mistet din recovery mulighet. Dvs at du kan ikke recover din OS slik den ble levert. Det er andre muligheter og, men som sagt, alt er avhenging av hva de hadde levert, og det har ingenting å gjøre med hvor mye du eller jeg forstår. Derfor må du se om du finner noe info vedrørende recovery mulighetene som du hadde, og undersøke eventuelt om det er slik, at du faktisk kan opprette restoration data igjen, men slik du har data i dag og ikke slik det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå