Fjellhesten Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Har installert PS CS3 og når jeg starter programmet får jeg melding om at jeg må laste ned en e-license. Jeg gjør det men så kommer denne meldingen; There are no more e-licenses available and your grace period has expired. You cannot use Adobe Photoshop CS3 Extended until you obtain a permanent e-license. Your IT administrator has been notified and can help you acquire the needed license. Hva må jeg gjøre får å få PS til å fungere/få seg en e-license? Takker får all hjelp. Endret 24. september 2007 av _Bendik_ Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Ingen som har hatt samme problemet eller som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 e-license er Adobe's svar på volumlisenser, så da går jeg utifra at du har fått denne gjennom jobben? Det kan se ut til at dere har gått tom for lisenser. Du må vel ta en prat med de som er ansvarlige for programvarelisenser i bedriften din. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Ah ok, takk for svar =) Var forresten en beta-versjon, og den fungerte før. Men nå etter at jeg formaterte ville den ikke virke, mao sikkert slutt på beta elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå