vENdetta- Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Heisann! Skal gå rett på sak her; da jeg startet PC-en min igår virket alt normalt helt til jeg hadde hatt skrivebordet på skjermen i drøye 5 sekunder, så forsvant alle ikoner og det eneste jeg hadde på skjermen var skrivebordsbakgrunnen min. Det kan virke som om explorer.exe kjører under oppstart for å så skru av seg selv etter et par sekunder. Jeg tenkte at dette var en smal sak, og det ville fikses ved å starte explorer.exe manuelt, men av en eller annen grunn skjer det ingen verdens ting når jeg trykker inn CTRL + ALT + DELETE for å få opp Task Manager (og deretter kjør osv.)! Derfor lurte jeg på om noen av dere visste hva jeg kan gjøre for å fikse problemet. Uten skrivebord (og med det ingen "Start-linje") blir det vanskelig - jeg kommer meg rundt blant mapper (og skrivebordet) via Internet Explorer - den eneste til dette er grunnet MSN som starter automatisk ved oppstart, så jeg logger inn "sjekker mailen" og går via C:\ og graver meg videre derfra, men det er veldig upraktisk for å si det mildt. Og; alle programmer og dokumenter (som mIRC, .txt-filer o.l.) avsluttes uten videre idét jeg prøver å åpne dem (CS/CSS, nettleserne e.t.c. fungerer fint). Takk på forhånd! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Du kunne forsøke å starte i sikker modus (tapp F8 under oppstart), og derfra kjørt en systemgjenoppretting til en dato der ting og tang virket ok Lenke til kommentar
vENdetta- Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Du kunne forsøke å starte i sikker modus (tapp F8 under oppstart), og derfra kjørt en systemgjenoppretting til en dato der ting og tang virket ok 9550223[/snapback] Det skal prøves! Takker Jippi! Systemgjennoppretting fungerte! :> Endret 22. september 2007 av vENdetta- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå