Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har to skjermen, en BenQ FP202W og en SyncMaster 225BW. Pa samsungen har jeg det problemet at hver gang jeg apner et bilde med Windows Photo Gallery (det innebygde bildeprogrammet i Windows Vista) sa er er hele bildet gul aktig. Det er bare bildet og ikke noe annet pa skjermen dom ahr dette problemet. Og hvis jeg drar bildet over pa den andre skjermen ser det helt fint ut. Det andre problemet er at siden jeg driver mye med bilde redigereing vil jeg at de to skjermene skal hvise et sa likt bilde som mulig, og at bildet hvises mest mulig korrekt pa andre maskiner ogsa. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 På PC plattformen kan ikke et skjermkort bruke to ICC profiler med mindre du bruker "proffserien " fra Matrox. På PC må man da ha et skjermkort for hver skjerm hvis du ønsker at de to skjermene skal ha forskjellig profil. På MAC har man ikke dette problemet. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sikker på at det ikke går i Vista? Jeg har ikke to skjermer så jeg får ikke sjekket, men det ser i allfall ut som om det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå