runela Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Lurer på når sesongstart på serien er? USA og Norge om noen vet dette? Noen som tror de vet sånn ca når? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Sesong 4 begynner i USA 6. februar 2008. Regn med at TvNorge begynner noen uker/en måneds tid senere. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Uff, det er alt for lenge til.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 syntes det er greit at de har gjort det på denne måten, da slepper vi hvertfall den laaange pausen midt i sesongen. Lenke til kommentar
ictys Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 sukk jeg har enda ikke sett helt ferdig sesong 2. Har lastet ned sesong 3, må bare få TID til å se de. Hm, kanskje se alle sesongene ei natt? Det er ikke spesielt givende. Bare tilfredsstillende Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 sukk jeg har enda ikke sett helt ferdig sesong 2. Har lastet ned sesong 3, må bare få TID til å se de. Hm, kanskje se alle sesongene ei natt? Det er ikke spesielt givende. Bare tilfredsstillende 9594137[/snapback] Går ikke an å se alle sesongene på ei natt. Det er tre sesonger, med 71 episoder til sammen som er på cirka 40 min hver. Det vil si 71 x 0.66 = 46,86 timer. Det er nærmest to døgn. Så du bør begynne nå for å bli ferdig til uka. Lenke til kommentar
ictys Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Skulle jo ikke se alle tre sesongene. Har igjen 3-4 episoder på sesong 2 også har jeg som sakt lastet ned sesong 3. Blir nok av tid uansett. Må få sett det før sesong 4 starter i alle fall. :!: Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 næmenn satan da... sååå lenge til... lei av å vente.. Lenke til kommentar
ictys Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så ferdig sesong 2 igår og begynte på sesong 3. Kult nok. Gleder meg til å se mer. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 da kan du glede deg.. ses. 3 er mye bedre enn ses. 2 , masse avsløringer og masse nye spørsmål... , Lenke til kommentar
ictys Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jada jeg glede meg. Må trene ikveld så da blir det nok ikke noe tv-glaning. Får se i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå