inspo Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 heisann.. I går var jeg innpå Elkjøp.no, og da såg jeg att K180i kostet 2380kr, men da sto det "Varen er ikke på lager" elns.. MEN i dag når jeg gikk innpå Elkjop.no så var varen tilgjengelig, men i dag koster den 2699 kr... Så jeg lurer på.. Prøver Elkjøp å lure kundene? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Eh. På hvilken måte forsøker elkjøp å lure kundene? Det har tydeligvis skjedd en prisendring, som sannynligvis skjedde da de nye varene kom på lager (mulig at f. eks. innkjøpsprisen var høyere). Hadde du bestillt telefonen i går, hadde du fått den til 2380kr når den kom på lager. Kan ikke se hva dette har med lureri å gjøre? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 tror han mener at det er lureri på den måten at de justerer prisen ned på varer de ikke har på lager for å virke billigere enn det de faktisk er, men som du sier cyclo vil du jo få den prisen som står der når du bestiller. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Vell, det kan godt hende at det er prisendring, ja... men at det skal gå oppover.. ? Sikker på at det ikke var en slags kampanjetilbud eller noe sånt da? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) tror han mener at det er lureri på den måten at de justerer prisen ned på varer de ikke har på lager for å virke billigere enn det de faktisk er 9549610[/snapback] Det gjør de garantert ikke. Det hadde de tapt store penger på. Det hadde ikke gått timer en gang før de fleste brukte dette for å bevisst skaffe seg billigere varer. Jeg skjønner tanken hans, men det var ikke en særlig gjennomtenkt tanke. Virker mest som et PR. stunt bare for å ha mulighet for å opprette enda en "flame elkjøp" tråd. Vell, det kan godt hende at det er prisendring, ja... men at det skal gå oppover.. ? Sikker på at det ikke var en slags kampanjetilbud eller noe sånt da? 9549611[/snapback] Er ikke akkurat så uvanlig at priser går opp f. eks. ved popularitet og mangel på produkter, råvareprisstigninger, etc. Endret 22. september 2007 av cyclo Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 heh. elkjøp er noen skikkelige lurefanter, ja. bare sjekk bildet under (pris i nettbutikken vs pris i handlekurven). jeg kjøpte kameraet et annet sted. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Heh elkjøp drives av å selg til folk uten kunnskap og gamlinger. Handler aldri noe på expert, elkjøp etc bruker www.komplett.no feks. Lenke til kommentar
branick Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 @ innokentij: Vi skjønner det når du mener at alle elkjøp selger til er idioter! Du snakker om en rimelig feit andel av norges befolkning med den generaliseringen din. @ pelle.c: Du mener ikke at du faktisk tror den siden du linker til der er korrekt? du fatter at det har skjedd en feil et sted i inntastingen for den som lastet opp til www.elkjop.no? Er så lei flaming for bagateller rundt diverse butikker nå. Det er kun normale mennesker som jobber med dette, ting kan gå galt. Å taste feil pris er jo ikke akkurat uvanlig det. Ser ikke at noen av dere klager her på diverse forum om agurken på meny ikke koster 9,90,- som det står i annonsen til en sammenlikning.. Istedet for å legge ut om feil dere finner, kan dere ikke heller bare sende en liten notis til gjeldende instanser om saken det gjelder alá -"Hei, på siden deres med *varens navn* står det feil pris på handlevogn og annonse. Kan noen se på dette?" Da blir det mye lettere for de gjeldende butikker å rette opp i det om man bare kan si ifra til de det gjelder -Øivind- @ feest Lenke til kommentar
TAS Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) heh. elkjøp er noen skikkelige lurefanter, ja. bare sjekk bildet under (pris i nettbutikken vs pris i handlekurven). jeg kjøpte kameraet et annet sted. 9549781[/snapback] Dette er jo med 3års forsikring. Edit:får opp denne prisen jeg http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...BkAAAEOA.M03xiL Endret 22. september 2007 av TAS Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Istedet for å legge ut om feil dere finner, kan dere ikke heller bare sende en liten notis til gjeldende instanser om saken det gjelder alá -"Hei, på siden deres med *varens navn* står det feil pris på handlevogn og annonse. Kan noen se på dette?" Da blir det mye lettere for de gjeldende butikker å rette opp i det om man bare kan si ifra til de det gjelder -Øivind- @ feest 9549976[/snapback] Jeg prøvde det med en annonse der en webshop reklamerte med en harddisk til frifrakt, men når jeg prøvde å bestille den, kom det med frakt. Sendte inn klage, men tror du jeg fikk svar? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Prisene varierer... hvorfor bestilte du den bare ikke i går? Et annet eksempel er W610i som gikk til 1 kr. med Youngtalk i sommer, men nå må du ut med 500-700 kr. for den med samme abo. Kjipt når sånt skjer. Ta kontakt med dem så kanskje det ordner seg. Endret 22. september 2007 av datating Lenke til kommentar
kash Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Elkjøp lurer ikke kundene sine. Lureri hadde det vært om prisen var oppgitt til et visst beløp, for så å trekke mere penger fra konto enn avtalt. Du får oppgitt en pris på produktet, du står som et selvstendig og tenkende menneske fritt til å kjøpe et produkt, eller rett og slett og la være! Du må huske at elkjøp butikk og på nett er ikke det samme. Prisene kan så vidt jeg vet også variere fra butikk til butikk. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 heh. elkjøp er noen skikkelige lurefanter, ja. bare sjekk bildet under (pris i nettbutikken vs pris i handlekurven). jeg kjøpte kameraet et annet sted. 9549781[/snapback] Jeg opplevde samme med P1i. Reklamepris var 3995,- pris i handlekurv var 4095,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå