Chaz0r Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Jeg skulle bare en tur til skrivebordet for å slette ting fra papirkurven, så ser jeg at den har blitt borte.. Jeg har ikke lagt den noen steder, så jeg har ingen peil på hvor den har dratt... Noen som vet hvordan jeg får den tilbake? Endret 22. september 2007 av Chaz0r Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Prøv og åpn den fila som ligger i zip fila, da skal papirkurven komme tilbake. edit: så at du hadde vista nå, derfor ikek det funker Endret 22. september 2007 av maxila Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Skjedde ingenting.. =\ Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Du kan alltids se om det går ann og gjenopprette den fra : http://www.totalidea.com/content/tweakvi/tweakvi-index.html Har ikke testet den, men er vist noe lignenes av tweakui. Endret 22. september 2007 av maxila Lenke til kommentar
Klaga Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har møtt på den er jeg og... Litt irriterende Jeg husker ikke helt hva jeg gjorde. Men etter det jeg kan huske, så kan du deaktivere papirkurven på skrivebordet i vista. Jeg har ikke vista framfor meg nå, så jeg kan ikke se etter om det er rett eller ikke selv... Først går du på kontrolpanelet, så på uteénde eller hva det het. Deretter på egenskaper for skrivebord, nærmeste du kommer det i alle fall. Tilpass skrivebord, så tror jeg du kan hake av at papirkurven skal ligge på skrivebordet eller ei. *krysser fingrene* Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Fikk det til nå takket være Klaga. Men takk til deg også, maxila. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå