katet Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Har planer om å bygge meg nytt kabinett, istaden for å kjøpe da dette blir slik som jeg vil ha det. Har kjøpt inn en del deler som jeg skal ramse opp seinere. Jeg trenger tips til hovudsakleg forma på "boksen". Skal den vere forma som et vanlig kabinett eller en tilnerma kvadratisk kasse som har utseende som et hus osv. Er flott om nokon kjem med tips til utsjånad, størrelse osv. Legg gjerne ved teikningar. Her er ei alder så lita liste over kva eg har liggjande: Bezerk strømforsyning 500W LINK Vifter 4 stykk. En blå, en rød og en grøn av denne typen, og en blå 80mm. + eit par vanlege grillar, og eit par nettingar. Viftestyring fra Zalman 6 kanaler. LINK LCD skjerm med tilhørende monteringsramme til drev. LINK En del katoder. 3 blå, en gul, en kvit 30cm. En grønn 20 cm og en UV 10 cm. 3 stk Basic Kit til katodene. Noen brytere fra biltema med lys i av denne typen av ulike farger. Samt en stykk av denne typen. To plater plexiglass fra clas ohlson 200*300*3 mm. LINK Dette var vel en hel del. Har ganske god tilgang på verktøy og materialer av ulike slag. Har tenkt dette skulle bygges i tre av en eller annen type. Kom med tips Endret 22. september 2007 av katet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå