Freke88 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei jeg har lenge ønsket meg en hjemmekino til plasman min og nå har jeg penger =) men jeg lurer på hvilket system jeg bør gå for? JBL eller B&W? og hvilken forsterker / receiver trenger jeg? vil helst ikke overstige 20 - 25.000 kr Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Uten å ha hørt noen av de, tror jeg faktisk jeg ville valgt JBL pakken. Den er i tilleg billigst. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det kommer an på lydpreferanser. Hvilken musikk du hører på. (Du skal vel høre på musikk på anlegget og, eller?) JBL er tradisjonellt sett på som "rockehøytalere", mens B&W litt mere "all around" (bedre til klassisk osv.) Prisen har vel også noe å si for valget. (Jeg har heller ikke hørt noen av høytalerne). Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har selv lyttet på begge pakkene nå.. og har bestemt meg for JBL.. hvilken forsterker burde jeg ta? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Du bør vel helst ikke ta en forsterker, men betale for den, eller få den i gave Siden du går for JBL, Harman/Kardon AVR 445 kansje? (Eventuelt AVR 645, men da sprenges budsjettet siden du må ha kabler i tillegg). Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 neinei jeg TAR den, sender en kompis av meg så betaler jeg han en tusen lapp for strevet med å komme inn Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tror dette blir ett meget bra anlegg! Sleng opp noen bilder når du har fått det da Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Tenkte du ikke på JBL CinemaSound pakken da? Jeg holdt på å kjøpe denne før jeg gikk for Klipsch istedet. Men det meste jeg leste om disse var jo bare skryt. Samt at settet er jo en av de penere settene må jeg si, hvertfall til plasma i pianolakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå