sirhenning Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Korn har siden debuten i 1994 gledet rebelske fjortisser verden over med sin blanding av metal, hip-hop og allsangvennlige refreng. Etter sigende skal bandets åttende utgivelse være deres ”voksne og eksperimenterende” plate. Modnet eller ei, Korn er klare for innhøsting. Les mer Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Noen som har hørt? Er det bra? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg begynte å høre de første sangene for jeg tenkte...hey...det er tross alt Korn og en har hørt mye på de fram til Issues....men spar deg bryet...det ER et ræva album. Ikke hør det. Ta heller fram Life is Peachy og hør på noe god KoRn. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg begynte å høre de første sangene for jeg tenkte...hey...det er tross alt Korn og en har hørt mye på de fram til Issues....men spar deg bryet...det ER et ræva album. Ikke hør det. Ta heller fram Life is Peachy og hør på noe god KoRn. 9553623[/snapback] Skuffende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg