VisualStudio Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei! Er det mulig for meg å blokkere et mobilnr fra å kontakte meg? Så personen ikke får sendt meg msg eller ringt meg? Telenor er opertøren Takk Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Nei, det lar seg ikke gjøre med vanlige mobiler. Det finnes noen programmer til Smartpone,og et elelr annet på samsung, men så fremt jeg vet, kan ikke hvem som helst gjøre dette Du kan evnt. anmelde det Endret 22. september 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei! Er det mulig for meg å blokkere et mobilnr fra å kontakte meg? Så personen ikke får sendt meg msg eller ringt meg? Telenor er opertøren Takk 9549252[/snapback] Mange nyere nokia telefonen har også denne funksjonen! Se i brukermanualen til din telefon Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei! Er det mulig for meg å blokkere et mobilnr fra å kontakte meg? Så personen ikke får sendt meg msg eller ringt meg? Telenor er opertøren Takk 9549252[/snapback] Som de andre sier så er dette telefonavhengig. Hvilken telefon har du? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 blacklist ta et googlesøk! Lenke til kommentar
robbi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei! Er det mulig for meg å blokkere et mobilnr fra å kontakte meg? Så personen ikke får sendt meg msg eller ringt meg? Telenor er opertøren Takk 9549252[/snapback] Virkert dette på htc s710?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå