Gå til innhold

skal ha meg ny psu, men hvilken?


Anbefalte innlegg

hei.

 

jeg har nettop bygd meg ny HTPC med specs:

 

amd x2 6000+

XFX 8600GT 256mb og 540Mhz core tror jeg.

2Gb Kingston HyperX PC6400 CL5

Asus M2N-E Sli hovedkort

 

I tillegg har jeg 4 disker(2pata og 2sata) og en dvd brenner og en cd-brenner/dvd speller. også har jeg et pci creative lydkort.. husker ikke hvordan, men er sånn fancy greier fra dem. X-Fi eller noe.. kosta en tusen lapp i sommer.

 

i burken ligger det 5 vifter i tillegg til de som er nødvendige(cpu, gpu osv) disse er koblet opp med motstandsgreier så de kjører saktere og bråker mindre. (25dB på maks fart, kanskje halvparten med motstand?)

 

Har nå bare en dritt psu fra qtec, og den bråker sinnsykt, og vil nå bytte ut denne.. Trenger en pålitelig psu, en som klarer å dra PC-en, og en som bråker minimalt.. vifteløs ville vært best. pris rundt tusen-lappen.

 

Så mitt spm til dere, hvilken psu burde jeg kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei.

 

jeg har nettop bygd meg ny HTPC med specs:

 

amd x2 6000+

XFX 8600GT 256mb og 540Mhz core tror jeg.

2Gb Kingston HyperX PC6400 CL5

Asus M2N-E Sli hovedkort

 

I tillegg har jeg 4 disker(2pata og 2sata) og en dvd brenner og en cd-brenner/dvd speller. også har jeg et pci creative lydkort.. husker ikke hvordan, men er sånn fancy greier fra dem. X-Fi eller noe.. kosta en tusen lapp i sommer.

 

i burken ligger det 5 vifter i tillegg til de som er nødvendige(cpu, gpu osv) disse er koblet opp med motstandsgreier så de kjører saktere og bråker mindre. (25dB på maks fart, kanskje halvparten med motstand?)

 

Har nå bare en dritt psu fra qtec, og den bråker sinnsykt, og vil nå bytte ut denne.. Trenger en pålitelig psu, en som klarer å dra PC-en, og en som bråker minimalt.. vifteløs ville vært best. pris rundt tusen-lappen.

 

Så mitt spm til dere, hvilken psu burde jeg kjøpe?

9549189[/snapback]

 

 

Jeg vil anbefale å ta en titt på Corsair VX450W, den er kraftigere enn du trenger for dette oppsettet.

 

Vil du ha en enda kraftigere strømforsyning med modulære kabler, så ta en titt på

Corsair HX520W eller Corsair HX620W.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...