Gå til innhold

Zepto Znote 3415

Deia

Anbefalte innlegg

Siden lynet har slått ned i min forrige Zepto Znote 4200, 2 ganger. Føler jeg at det er på tide å bytte ut med noe mindre lynledende.

Zepto Znote 3415

Har en del spørsmål angående denne laptopen :

Kommer til å bestille den med det kraftigste en kan velge, så prisen kommer på rundt 12.000. Vil dette bli vesentlig dyrere ved tollavgift? Sendes jo fra Danmark.

Hører også at den ikke støtter Windows XP, og siden jeg har hørt mye tull om Vista, og helst ikke vil skifte enda, lurer jeg på om det finnes noen som har erfaringer med dette, og om det er noen mulighet for å få XP installert.

Er dette generelt sett en bra laptop? Har vært storfornøyd med min forrige zepto, men den begynner å dra litt på årene (I tillegg til 2 lynnedslag)

Dersom noen har erfaring med den, hvordan er viftestøyen og varmeutviklingen?

Takk for eventuelle svar :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok likegodt å bestilte Multicom sin IFL90, siden jeg har lest en god del fornøyde tilbakemeldinger om den.

Begge er jo compal uansett, og har samme utseende.

Tok det meste av alt, 14500,- ble sluttprisen.

Noen som vet hva leveringstid jeg bør forvente meg?

Denne PC-en har vel vært på markedet en stund, og etterspørselen burde vel ha gått ned en del.

Lenke til kommentar
Tok likegodt å bestilte Multicom sin IFL90, siden jeg har lest en god del fornøyde tilbakemeldinger om den.

Begge er jo compal uansett, og har samme utseende.

9556509[/snapback]

Zepto 3415 er ikke bare svært lik Compal IFL90, det ER en Compal IFL90, dvs det er nøyaktig samme maskin. Zepto har bare satt sin egen logo på lokket, akkurat som multcom gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...