Gå til innhold

Ukens tilbud på komplett.no...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er direkte motridende det som står om PSU'en på Komplett. Kabinettet har som overskrift at det er 340W, men klikker du deg inn på siden, så står der 360W. Og da blir spørsmålet hva man skal stole på.

Men det spille dah ikke så mye forskjell egentlig dah...

PSU'er over 340W skal være eving nokk for ola norman.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte dette kabinettet forrige gang de hadde det som ukens tilbud, det stod også da 340W, men den kom med en på 360W. Dette står også i spesifikasjonene til selve kabinettet.

Sendte i går en mail til Komplett angående feilen i headingen for toweret, de svarte:

Vi er klar over det, og holder på med å endre på det.

Er foresten et supert tower!

Lenke til kommentar

Har jo allerede gjort det. (som jeg sa ovenfor)

Her er hele greia:

Hallo!

Jeg vil bare nevne at dere har en feil i deres "ukens tilbud" spalte: "Chieftec Dragon Aluminium Tower Sølv

Kabinett m/340W AX-01SL-D P4 / AMD" dette toweret har da 360W strømforsyning ikke 340W. Jeg bestilte i alle fall dette toweret forrige gang dere kjørte tilbud på det, mitt har 360W, noe siden deres også sier i spesifikasjonene for toweret (men som sagt ikke i headingen).

Vil sikkert slippe en del forvirring om dere forandrer det.

Takk for en god webshop!

MVH

(Please keep the subject when replying to this mail. This is NOT an RMA no. Das ist keine RMA-Nr. Sollten Sie diese Mail beantworten, behalten Sie bitte den Inhalt bei.)

Hei

Vi er klar over det, og holder på med å endre på det.

_________

Per-Erik([email protected]), Salgsavdelingen

Komplett.no, tlf: 33 47 14 00, faks: 33 47 14 01, http://www.komplett.no

Lenke til kommentar
Bare noe jeg la merke til:

På komplett står det at det vanlige chiftech dragon kabinettet veier 12 kg, men alluminium kabinettet veier 10 kr. Det var LITEN forskjell, hvorfor bruker mye mer penger får å få et 2 kg kabinett billigere?

Dette er med embalasje.

Til sammenligning veier mitt Chieftec Alu 10-11KG med all hardware.

Lenke til kommentar
Hvor mye HW har du inni da?

Det er med 2disker, brenner, floppy, hovedkort, cpu + kjøler, psu, 3 kab vifter og en haug kabler.

Høres disker og sånn godt i Chieftec-kabinettet?

Går ut i fra at du mener aluminium Chieftec?

Du vil høre all lyd fra kabinettet bedre da 6-7kg Al isolerer mindre mot støy en f. eks ditt 20kg stål tower.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...