Aleksander- Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ukens tilbud på komplett.no er Chieftec Dragon Aluminium Tower Sølv Kabinett m/340W AX-01SL-D P4 / AMD Støtter dette kabinettet ATX hovedkort? Mvh alex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ja det gjør den. Kabinettet kommer med ei 360W ATX PSU. Lenke til kommentar
FeskNisse Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Mulig det er med 360W PSU, men på komplett sine sider står det 340W - Det samme som følgte med mitt Chieftec alu kabinett. Ja, kabinettet støtter ATX, Micro ATX (Litt dumt på et såpass stort kabinett med micro ATX da) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ja det gjør den. Kabinettet kommer med ei 360W ATX PSU. FEIL! 340W Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Mulig det er med 360W PSU, men på komplett sine sider står det 340W - Det samme som følgte med mitt Chieftec alu kabinett. Ja, kabinettet støtter ATX, Micro ATX (Litt dumt på et såpass stort kabinett med micro ATX da) Hvor ser du det fra? hvis du ser på tilbudet så står det da klart og tydelig Strømtilførsel 360 watt Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 De selges med 360w PSU, noen venner av meg har det. Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det er direkte motridende det som står om PSU'en på Komplett. Kabinettet har som overskrift at det er 340W, men klikker du deg inn på siden, så står der 360W. Og da blir spørsmålet hva man skal stole på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det er direkte motridende det som står om PSU'en på Komplett. Kabinettet har som overskrift at det er 340W, men klikker du deg inn på siden, så står der 360W. Og da blir spørsmålet hva man skal stole på. Men det spille dah ikke så mye forskjell egentlig dah... PSU'er over 340W skal være eving nokk for ola norman. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg kjøpte dette kabinettet forrige gang de hadde det som ukens tilbud, det stod også da 340W, men den kom med en på 360W. Dette står også i spesifikasjonene til selve kabinettet. Sendte i går en mail til Komplett angående feilen i headingen for toweret, de svarte: Vi er klar over det, og holder på med å endre på det. Er foresten et supert tower! Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det blir en annen sak, jeg ville bare poengtere det jeg (på produsentens side står der forresten at det er 340W). Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Bare noe jeg la merke til: På komplett står det at det vanlige chiftech dragon kabinettet veier 12 kg, men alluminium kabinettet veier 10 kr. Det var LITEN forskjell, hvorfor bruker mye mer penger får å få et 2 kg kabinett billigere? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Bare noe jeg la merke til: På komplett står det at det vanlige chiftech dragon kabinettet veier 12 kg, men alluminium kabinettet veier 10 kr. Det var LITEN forskjell, hvorfor bruker mye mer penger får å få et 2 kg kabinett billigere? Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg kjøpte dette kabinettet forrige gang de hadde det som ukens tilbud, det stod også da 340W, men den kom med en på 360W. Da begynner det å bli litt komplisert. Her står det som sagt at det er 340W. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Noen som vil sende en mail? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har jo allerede gjort det. (som jeg sa ovenfor) Her er hele greia: Hallo! Jeg vil bare nevne at dere har en feil i deres "ukens tilbud" spalte: "Chieftec Dragon Aluminium Tower Sølv Kabinett m/340W AX-01SL-D P4 / AMD" dette toweret har da 360W strømforsyning ikke 340W. Jeg bestilte i alle fall dette toweret forrige gang dere kjørte tilbud på det, mitt har 360W, noe siden deres også sier i spesifikasjonene for toweret (men som sagt ikke i headingen). Vil sikkert slippe en del forvirring om dere forandrer det. Takk for en god webshop! MVH ************* (Please keep the subject when replying to this mail. This is NOT an RMA no. Das ist keine RMA-Nr. Sollten Sie diese Mail beantworten, behalten Sie bitte den Inhalt bei.) Hei Vi er klar over det, og holder på med å endre på det. _________ Per-Erik([email protected]), Salgsavdelingen Komplett.no, tlf: 33 47 14 00, faks: 33 47 14 01, http://www.komplett.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Men å svare på hva som var rett antall W kunne de ikke si Lenke til kommentar
FeskNisse Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kabinettet veier ikke så mye som 10 kg!!! - Det sto på postpakken da jeg henta det: 4,4 kg.... Dere merker klar forskjell på vanlig chieftec-kabinetter og dette alu kabinettet Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Bare noe jeg la merke til: På komplett står det at det vanlige chiftech dragon kabinettet veier 12 kg, men alluminium kabinettet veier 10 kr. Det var LITEN forskjell, hvorfor bruker mye mer penger får å få et 2 kg kabinett billigere? Dette er med embalasje. Til sammenligning veier mitt Chieftec Alu 10-11KG med all hardware. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvor mye HW har du inni da? Jeg har et gammelt AOpen HX-08 (som er saget vekk diverse metall fra), med tre disker og CD/DVD + HK osv. veier det ganske akkurat 20 kg. Et slit å flytte på... Høres disker og sånn godt i Chieftec-kabinettet? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvor mye HW har du inni da? Det er med 2disker, brenner, floppy, hovedkort, cpu + kjøler, psu, 3 kab vifter og en haug kabler. Høres disker og sånn godt i Chieftec-kabinettet? Går ut i fra at du mener aluminium Chieftec? Du vil høre all lyd fra kabinettet bedre da 6-7kg Al isolerer mindre mot støy en f. eks ditt 20kg stål tower. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå