Cstromme Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei, Har endelig faatt meg en Vista maskin, og alt virker som det skal med untak, dette kan vaere en HW feil, men tror det er Vista, saa poster det her. Naar jeg slaar av maskinen, rebooter den bare. Kan noen hjelpe meg? CStromme Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 start -> (se til høyre for "AV" knapp bildet) pil til høyre -> slå av. Lenke til kommentar
LKL Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei, Har endelig faatt meg en Vista maskin, og alt virker som det skal med untak, dette kan vaere en HW feil, men tror det er Vista, saa poster det her. Naar jeg slaar av maskinen, rebooter den bare. Kan noen hjelpe meg? CStromme 9548829[/snapback] Hei! Du kan endre dette oppsettet slik at maskin slår seg av når du trykker på av knappen. Gå inn på Kontrollpanel> Klassisk Visning> Strømalternativer> Endre Planinnstillinger> Endre Avanserte Strøminnstillinger> Velg strømstyringsplanen> Av/på-knapper og deksel> Av/på-knapp på Start-menyen> Innstilling: Avslutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå