Andysan Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Den kampanjen fra EBgames der du leverer din Xbox 360 Premium + 5 spill, hvet noen om de kan ekskludere flere titler? De titlene som allerede er ekskludert er Fifa World Cup 06, Perfect Dark Zero, GRAW og PGR3. Siden kampanjen allerede er kommet, kan de vel ikke forandre på disse sant? De kan vel ikke forandre på de ekskluderte titlene og påstå at det var en trykkfeil? Jeg har akkurat forhåndsbestilt den kampanjen, men er usikker om jeg skal kjøpe fem billige spill nå, hvis de kanskje forandrer på de ekskluderte titlene. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kan du ikke bare betale 1300-1400 heller eller hva det er for noe da, og kun levere 360`en? Kan ikke være så mye å spare på å kjøpe 5 spill kun for å levere fra seg.. Lenke til kommentar
Andysan Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Kan du ikke bare betale 1300-1400 heller eller hva det er for noe da, og kun levere 360`en? Kan ikke være så mye å spare på å kjøpe 5 spill kun for å levere fra seg.. 9548877[/snapback] Jamen jeg får tak i spill til 100 kr stykket så da betaler jeg bare 500 + 100 i depositum og da sparer jeg over halvparten av hva du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå